2013. március 13., szerda

Szép jó reggelt!

Talán ma tudok pár mondatot írni, mert már picit úgy érzem, jobban vagyok, kevésbé folyik ki a szemem, ha 10 percig nyitva tartom...
Tegnap itt volt Zsuzsi nagyi segíteni kicsit - illetve elvinni Borit sétálni, amíg én alszom, igen ám, de nem sikerült aludnom se délelőtt, se délután :( Csak feküdtem csukott szemmel és annyira pörögtek a gondolatok, hogy hiába vagyok hullafáradt, egyszerűen nem ment...rám bosszantó!

Na de lássuk csak a tematikus beszámolót!

Gaszto: csak tájékoztatásul mondom annak, aki nem tudná (mint pl. én), hogy a csicsóka könnyen megpuhul és megromlik, ha nem használjuk fel...Na jó, nem 2 nap alatt, de nem annyira bírja úgy, mint a krumpli. Hűtőben kellene vajon tartani? Kétlem, ha egyszer " a szegények krumplija"...

Könyvélmény: Katie Fforde könyveit a könyvesboltban mindig nézegettem, és most Kriszta barátnőm kölcsönadta a Száz boldog esküvőm című kötetet, hát annyira klassz volt! Nagyon helyes kis limonádé, 4 nap alatt végeztem vele, mert alig bírtam letenni, amikor nem láttam ki a fejemből, akkor is olvastam ha Bori épp elvolt vagy aludt! És olyan jól megírott kis könyv, hogy ezek után bolond lennék, ha nem mennék el egy stílustanácsadóhoz "megcsináltatni a színeimet"! Vajon a nőci Hív Amszterdam c. könyve is ilyen szuper? Majd megpróbálom kivenni a könyvtárból!

Bori baba: (harmadik témaként vettem fel, mert róla úgyis mindenki elolvassa az irományomat, aki követi a blogot:))
Mint mindig, most is nagyon cukor, bár szerintem újabb foga jön, mert sűrűn kel éjszaka, és tegnap a járókában úgy nyáladzott, hogy csak na! Peti kollégája szerint ebben a korban csigában nyomatják - márminthogy mindenhova nyálcsóvát húznak maguk után :)
Amúgy a járókáját egy szinttel lejjebb raktuk, meglátjuk, tud-e valamit kezdeni a rácsokkal! (felhúzni magát vagy ilyesmit, bár ez is megosztja a közvéleményt és az orvostársadalmat, hogy jó-e ha segít neki ilyesmi, vagy egyedül kellene felülnie, felállnia, amikor már tényleg tud...)



Hopsz, mennem kell, a gyermek beindította a szobabiciklit!! (Na, nem felült rá, csak a pedált mozdította meg! Vajon célozgat valamire?? :))

Biciklizés Zsuzsi dédinagyival



Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése