2013. március 24., vasárnap

Kedves olvasóim!

Biztosan nem haragszotok, hogy nem írtam pár napig, mert Peti itthon volt és annyira jó volt! Bár az idő nem mindig kedvezett, azért kihasználtuk az együttlétet, sétáltunk, sokat játszottunk együtt, pakolásztunk itthon (KTR=kis tavaszi racionalizálás) meg én elszaladtam piacra, könyvtárba is kicsit - ez utóbbi annyira jó volt! Válogattam úgy háromnegyed órát (több most nem jutott sajna, de ez is magasan übereli az időt, amit mostanában ezzel tudtam tölteni) és mindenféle könyvekkel tértem haza - egy sci-fi (kíváncsi leszek rá, furának tűnik), egy receptkönyv (Mary Poppins a könyhatündér :), angol receptek, de jónak tűnnek, egy mai humoros kötet (Kovács András Pétertől), egy babanyelvről szóló, egy romkomnak kinéző és a Harisnyás Pippi - Petinek, ha már svédül tanul és az Ericssonnál dolgozik és még nem olvasta! (szerintem csöppet gyermeteg lesz neki, mert azért ez erősen ifjúsági regény, de remélem, azért élvezni fogja kicsit legalább)

No, tegnap meg végre jó filmet láttunk! (Amúgy csak A mentalista sorozat aktuális részeire van időnk általában...) A Batman legújabb részét (The Dark Knight rises - A sötét lovag - Felemelkedés) néztük meg és tökre tetszett! Ahhoz képest, hogy az előzőn (The Dark Knight - A sötét lovag) elaludtam és csak szegény Heath Ledgerre való tekintettel néztem meg újra...Szóval érdekes sztori (!!!), jó szereplők, pár csavar, pár jó betétsztori, tényleg érdemes megnézni! (bár Peti ma reggel mondta, hogy ő korábban pár embertől nem ennyire dicsérő jelzőket hallott róla...)

Bori babával egyébként minden rendben, eszik és nő szépen meg cuki dolgokat csinál! Mostanában pl. nyelvnyújtogatás megy, bugyborékolás, gagyogás (dádádá, stb.) Meg persze ez a békázás, kutyázás, rugózás vagy micsoda is nagyon muris! Most épp dél van, mikor ezt írom és nagyon jól be kellett bundáznunk a kismanót, hogy kitegyük kicsit a levegőre, mert kb 5 fok van maximum...

Kis Buddha

Puszi,
Barbi

ui (estefelé): No, ma nagyon sokat végeztünk! Kiválogattuk Peti ruháit is, hogy mi nem kell, mi az, amit már nem hord, nem szeret és mehet ki a házból (merthogy nem férünk a cuccainktól, mint azt már írtam is korábban...), voltunk boltban és vettünk mindenféle élelmiszert magunknak meg Bori babának is bébipapit :), megsütöttem Mary Poppins gyömbéres csillagát (fincsi lett :)), elkezdtem a szép babanaplóba átvezetni az elmúlt 8 hónap jelentősebb eseményeit, Peti dolgozott kicsit, én mostam sokat meg olvastam kicsit, szóval sokmindent csináltunk, igazán hasznosan töltöttük az időt! :) És persze közben non-stop babáztunk, etetések, pelusozások, altatások és jááááááááátééééééééééééééééééééék!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése