2013. március 28., csütörtök

Helóka!

Hú, már megint pár napja nem írtam...igen ám, dehát hóhelyzet volt :) Most mit szóltok, március végén 20 centi hó 2 nap alatt, lapátolhattam megint!
Peti meg úgy döntött, ő sem tölti a dugóban az idejét, itthonról dolgozott, úgyhogy ezért ha épp szünete volt, ebédeltünk meg ilyesmi, ezért nem is volt időm gépezni...
(Amúgy Peti meg nagyon örült, hogy itthon van, mert frissen főztem neki az ebédet és nagyon ízlett: mézes-mustáros csirkecsíkok párolt padlizsánnal és Mary Poppins-féle párolt sárgarépával.)

Na de jelentenivalóm van! Bori baba kúszik!! Hát igen-igen, ezt is megértük :)) Ma reggel pl. a nagy ágyon 1 méterre tettem tőle a játékos bödönt és simán "odament" érte!! Amúgy a nagy áttörést 2-3 napja értük el, az addictaball (golyólabirintus, logikai játék) segítségével, annyira tetszett neki, hogy utánacsúszottmászott és mivel ugyebár golyó, hát görgette maga előtt, és muszáj volt haladnia is :)
Fotó még nem készült róla, de asszem, videó igen. Ha még nem tette föl Peti a képek közé a picasa-ra a szokásos helyre, nemsoká biztosan fel fogja!

Viszont a kisasszony elfoglalta az etetőszéket és tetszik neki szerencsére! A hamizás is egész jól megy mostanában, tegnap cukkinit főztem neki, és tökre bejött, úgy örültem!


Remélem, most már jön a jó idő, mert az emeleten a játék a nagy ágyon sokkal élvezetesebb, ha szépen süt a nap!


Amúgy tegnap este buliban voltunk, Zsuzsit meg Jojót búcsúztattuk el, mivel kiköltöznek Graz-ba, újabb barátok mennek ki külföldre :( De Bori babának is nagyon tetszett a buli, tökre nem volt kiakadva, hogy vagy 20 ember zajongott körülötte!
Különben van ereje a picinek, épp most, amíg ezt írom, itt fekszik mellettem és a lábával nekitámaszkodott a fotelnek és eltolta!! Az ész megáll!
Ja, és most meg (kicsit később folytattam az írást) épp egyedül kukucs-játékozik, elbújik a takaró alatt és előbukkan hirtelen :)

Kukucsozás
Amúgy azt írtam, hogy Bori baba azért milyen mázlista, hogy 4 dédnagymamája él még! Nem semmi! A március 15-i hosszú hétvégénél 1 hét alatt mindegyiket meglátogattuk - és persze a dédnagypapákat is!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése