2013. március 2., szombat

Hahó mindenki!

Hát, visszarázódunk szép lassan az itthoni kerékvágásba. Azért is jó néha elmenni valamerre rövidebben-hosszabban, mert így az utazást is értékelem és utána a hazatérést is :)
Főleg ha már sikerült volna Borimori napi foglalkoztatása és ellátása mellett kipakolni az 1 teljes autónyi síelés csomagot...
Na jó, azért péntek estére, mire jöttek az Ericssonos srácok vendégségbe, már rend lett, de kb 5 perces pakolásokból jött össze 3 nap alatt szép lassan :)

Amúgy csütörtökön elmentem Borival reggel a piacra, gyönyörűséges napsütés volt, úgyhogy fölvehettem a karácsonyra kapott mellénykémet! Irtóra csini volt!!! A sütőtökös fiú a piacon, Vencike is megdicsérte! Azt mondta, hogy nagyon csinos vagyok és a sapkám is hogy megy a szerelésemhez :) (Alább látható, hogy tökéletesen igaza van!)
(Ha már voltam Vencikénél, nem volt képem eljönni sütőtök nélkül :) Jöhet a cukkolás! :))


Amúgy Bori babáról jelentem, hogy - bár a lenti képen pont nem ez látszik - segítséggel, egyenes háttal ül! :) Annyira cuki lesz, ha már egyedül fog tudni ülni! Meg tök sokszor előfordul, hogy elkezdek valamin nevetni és ő is velem nevet :)) Ami kevésbé vicces, hogy a fogaival (1.5-nél tartunk) tökre harap!!



Ja, és a síeléses beszámolónál nem is írtam, hogy amikor megálltunk egyszer (elég hűvös, szeles időben), és Peti utána megpróbálta visszatenni a babülésbe, meg bekötni, akkor tökre ilyen ijedt arcot vágott, meg úgy...nem is tudom, hátrahőkölt...többször is. Totál beijedtünk, hogy mi van, gyorsan kivettem, hátha büfi jön, de semmi. Na jó aztán mondtam Petinek, hogy majd én beteszem, csukja be az ajtót, nehogy megfázzon a kisasszony, és végülis minden ok lett. Na, itthon meg játszottam vele olyat - olvastam valahol - hogy finoman az arcocskájára fújtam és képzeljétek, ugyanezt a "megijedést" produkálta :) Legalább kiderült, hogy a szél volt a jelenség kiváltója :) A szomszédban meséltem a csajszinak, aki 3 hónapos babával van itthon, ő mondta, hogy a másik gyerkőcével mikor jártak babaúszásra, ott kellett az arcára fújni, mielőtt vízbemerülés lett volna, hogy visszatartsa (!) a levegőt! De poén :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése