2013. március 7., csütörtök

Sziasztok!

Boribabi alszik, így gyorsban leírok pár gondolatot!
A tegnapi kiakadásom után a délutáni kaja jobban ment, a vaniliás tejpép izével vagy mivel kapta keverve a répapürét, úgy jobban csúszott, hígabb is volt...
Ma viszont az ebéd megint nem hasított annyira, a zöldborsót kezdem bevezetni a kisasszonynál, úgy hasból édesburgonyával kombináltam, hogy legyen valami fincsi, de nem annyira díjazta...Úgyhogy az etetés eltartott vagy fél óráig, a szokásos első 10 kanállal sem habzsolta be úgy, mint szokta...Vajon nem ízlett neki vagy csak szokatlan volt, vagy nem volt elég éhes vagy mi a csoda????!!!! Na mindegy, ma jobban viseltem, eszembe is jutott, hogy sokan biztos nem gondolták volna - én sem - hogy milyen kitartó vagyok! :) De most komolyan, Zsuzsi nagyi (mármint nekem Zsuzsi nagyi) a síelésről hazajövet miután megdicsért - Petivel együtt - hogy milyen jól csinálom ezt az anyukaságot (olyan jó a változatosság kedvéért ilyet is hallani, mert bármennyire határozottnak tűnik az ember lánya, attól, hogy szült egy gyereket, még nem lett hirtelen tökéletes, mindent tudó emberi lény - csak egyvalaki számára és az is csak pár évig tart :)) - beavatott, hogy 2 dolog kell a gyerekneveléshez: szeretet és türelem. Petim később elmondta, hogy nem akarta a nagyit félbeszakítani, de azért látom ugye, hogy számít, hogy egy napon születtek, mert mit mond ő is az elejétől fogva? Hogy a babázáshoz 3 dolog kell: szeretet, türelem és humorérzék! Mázli, hogy ilyen bölcs hozzátartozókkal vagyok megáldva - de tényleg! Ezek olyan erények, amiket én is fontosnak tartok és igyekszem fejlődni a számomra legkevésbé könnyűben is (türelem....)!
Tehát visszaszállva a földre csak annyit, hogy irtó türelmes voltam az ebédnél, énekeltem, beszéltem Borihoz, és tádáááám, felfedeztem egy új kanalazási technikát is, amivel csomót sikerült beküldenem a pici szájacskába. Amúgy nagyon elkezdett nevetni, amikor én is nevettem, ugyanis megkérdeztem, hogy mesélje már el, hol van az a gomb ezen a kisbabán, ami kinyitja a száját?! Mert az bizti, hogy nem a szája közepén, azt böködve ugyanis csak összeszorító mozgás észlelhető :)

Reggeli visszaalvás
A napi 10 Ft-os kérdés: Amúgy kíváncsi vagyok, hogy vajon mikor térnek át az emberek arról a gondolkodásról (=versengés), hogy bezzeg más gyerekek ezt így meg úgy csinálják (ekkor és ennyit esznek, isznak, másznak, alszanak...) arra a vélekedésre, hogy márpedig édes gyermekem, engem nem érdekel, hogy a Kitti vagy a Juci mit csinál, mert te nem fogod/mert te meg fogod... :)

Gyors utolsó gondolat: Még jó, hogy 3 naplót írok :), így aztán könnyen követhető lesz ez az év :) Egyet a Bori dolgairól, amit a babanaplójába, képekkel tarkítva fogok megörökíteni az utókor számára, egyet itt a neten - a térben távoli rokonok és az írás gyakorlása miatt, és egyet igaziból - a saját naplómat, amolyan 20. századi, papíros alapon... Remélem, majd ha ott tartunk, a 2. (és 3., 4....ahogy Peti szokta mondani) gyerkőcre is tudok majd ennyi energiát fordítani :)

Puszi,
Barbi

Kissé becsomagoltam magam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése