2014. június 5., csütörtök

Kis költőnő születik

Helóbeló!

Csak tájékoztatásul közlöm, hogy mégsem gyógyultunk meg, Borinak orrfolyás, köhögés - ettől egyikünk sem alszik éjjel, ilyesmi. Nekem fejfájás (benn a cucc...), égő szem, orrfolyás, torokfájás. Szóval szuper. Már hétfő óta próbáljuk kúrálni magunkat, eddig nem olyan átütő sikerrel, bár Borka mintha ma napközben jóval kevesebbet köhögött volna!

No de még 2 babadumát le akartam írni...
Egyik: ma reggel mikor kitámolyogtam vízért meg a tejecskéjét megcsinálni, bepakoltam a mi ágyunkba, hogy Petivel lustizzanak még, mire visszamegyek, Peti röhög, merthogy Borka azt mondta neki: "Te! Ne bosszants!" :)
A másik meg - leírom, ha már 3 teljes füzetet átlapoztam, hogy megtaláljam, hova a nyavalyába írtam fel - egy versike, amit Bori költött össze 3 másik, általa ismert mondókából (az elsőnek a dallamára, ami most, hogy így jobban belegondolok, megegyezik a harmadik dallamával és épp a másodikat rajzolta, mikor született...na jó, kicsit bonyi lett, mondom...):
"Esik az eső
Hajlik a vessző
Haragszik a török basa
Most már nem is ugorhatsz!" :)

Ja, és még egy fontos dolog kert-ügyben: leszüreteltük az első málnákat - vagy 12 darabot!! Huhúú!! És teljesen napfény-íze volt!

Ha tudná a bálna...milyen jó a málna...csak málnát zabálna


Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése