2014. június 28., szombat

Nyaralás Görögországban - 7. nap - Az utolsó nap Sartin

Hejhó!

(Peti szerint kicsit sűrű a beszámoló - minden napról...Hát, akit nem érdekel ilyen részletességgel, ne olvassa el, csak nézze meg a képeket! :))

Eljött az utolsó napunk Sartin :(

Reggeli után persze irány a tengerpart, a totál homokos rész, ahol ugyan kevesebben vannak, de messzebb esik a szállásunktól. Éppen ezért babakocsival mentünk, marhára könnyű volt...
Tízóraira barackkal és ringlóval próbálkoztunk. A ringló egész érett volt, de a őszibarack rémesen savanyú. Én nem is tudom, hogy képesek ezt eladni...Viszont a jövő-menő árus manuszoktól vettünk csokis fánkot, ráadásul szivecske alakút, az fini volt :)

Ebédre Uncle Ben's szószos csirkét ettünk rizzsel, nem lett rossz, bár meg kell mondjam, külön öröm az ilyesmit fedő nélkül főzni... (Az ugyanis nem volt a konyha tartozéka.) Ebéd után szunyókáltunk kicsit, majd míg Bora aludt, leszaladtam a pékhez desszertért. Már nagyon ismertek :), így kaptam egy ingyen csokis baklavát, vettem egy csokis omlós sütit és egy baklavát (amit a csokis süti miatt végül nem ettünk meg). Szóval amint látjátok, durván dorbézolunk és igen szigorú megvonások kell hogy következzenek ha hazaérünk - mind Borira, mind magamra nézve, mert lassan cukorrá válunk és az nem lenne jó, mert mi lesz velünk, ha elered az eső :)

Délután homokoztunk még egy kicsit és Lénával fürödtünk - klassz fotókat készített Peti!




Este ismét a Hanna Haus-ban vacsiztunk, afféle búcsúvacsoraként, gyrost és biftekit - ez utóbbi Borka kedvence lett :) Viszont az újonnan kapott Varró Dániel könyvében szó esik gyrosról és ő mindig hozzáfűzi, hogy "én is ettem gyrost" :) Desszertnek ajándék csokis sütit kaptunk Ingridtől, a kedvenc pincérnőnktől.
Este csomagoltunk, éjjel szúnyogot etettünk - hát így telt el az utolsó napunk az első szálláson, még szerencse, hogy van még egy hetünk!! :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése