2014. június 29., vasárnap

Nyaralás Görögországban - 9. nap - Séta Platamonasban

Helóbeló!

Jó randa időre ébredtünk (korán, 7-kor, mikor Bori ébredt, még ok volt, de 8-ra beborult, esett is vagy 10 percet...vagy az eső tegnap volt? Igen, asszem, tegnap délután. A lényeg, hogy megjöttünk és romlik az idő :)) Mindenesetre nem strandidőnek tűnt a szitu, úgyhogy 11 óra felé felkerekedtünk, hogy akkor elmegyünk a kettővel arrébbi faluba, Platamonasba a nagy boltba vásárolni.
Mire odaértünk, Borka elaludt, így beraktuk a babakocsiba és élveztük a tökéletesen napsütéses és strandidős időjárást kb 6 km-rel odébb. A baba csak 1 órát aludt - szokásos, ha az ágyán kívül szunyókál :( Addig is shoppingoltam kicsit a korzózáson, Peti meg addig nézte a tengert, annyira szép volt ebben a faluban! Hűtőmágnesek, bikini, Borinak szalmakalap (ekkor már ébren volt), hami, palacsintánakvaló és narancssárga gumimatrac - ezek voltak a vásárfiák.

Mi...

...és Borcsa
Mikor Bori felkelt, beültünk ebédelni - 1 klubszendvics sült krumplival (mi mással) és chipssel (na jó, ilyet viszont nem láttam még), valamint gyümölcssalátát - ez legalább jól nézett ki, habár az éretlen gyümölcsök fesztiválja még nem ért véget. A bár a tengerparton volt, irtó jó helyen, kavicsos parton, viszont Bori nem bírt magával, annyira ki szerette volna már kinyitni a gumimatracot, úgyhogy bekapkodtuk a kaját és téptünk haza Nea Porin keresztül (mellettünk levő falu) - itt nagy dilemmázás után végül vettünk egy napernyőt - dilemmázás, mert ugyebár a bőröndbe nem fér be, tehát ott kell majd hagynunk. Ki is próbáltuk otthon, Nea Messagkalában, nagyon klassz volt ez a délután!

Guszti a gyümisali!

Este még Peti elment Borival a közepesen közeli játszótérre, de én már elfáradtam az egész napos sétában, úgyhogy lepihentem kicsit.
Vacsira sonkás-kukoricás omlettet ettünk, fini volt, Bori mindig nagyon szerette! Hosszú altatás és pár felébredés után végre kidőlt a baba - és mi is :)

Puszi,
Barbi

ui: Ma Petivel nyusziugrásban mentek el a fürdőszobába, nagyon jól mulattak! Előtte meg, mikor még PEtim nem volt itthon, a babával lepakoltuk a könyvespolcot, hogy Peti majd arrébb tudja tolni és így Borkának kezébe akadt egy kis fotóalbum magáról. Én is ott ültem mellette, egy ideig nézegette, majd azt kérdezte: "Csinálsz ölt?" Értitek, ugye? :) Úgyhogy úgy ültem, hogy be tudjon csüccsenni az ölembe, be is farolt és hozta a fotóalbumot, hogy együtt nézegessük tovább. Nagyon cuki volt!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése