2014. június 29., vasárnap

Nyaralás Görögországban - 8.nap - Utazás Nea Messagkalába

Sziasztok!

Nohát...

Reggeli pékjárás után (csokis croissant, fánk, friss zsemle) elbúcsúztunk Ingridéktől, fotózkodtunk és nekiindultunk kocsival az országútnak. Egy óra furikázás után megálltunk az utolsó tengerparti lehetőségnél, Gerakiniben majdnem 1 órára tízóraizni és fürdőzni. Erről nincsen fotó, mert a strandon egy nagy böhöm gyártorony vagy mi volt és Petiről nem lettek előnyösek a fotók :( Borcsa 1 órát aludt, majd 1.5 órácskát énekeltünk még - nagyon jól nyomtuk le az utat, egészen gyorsan!

A szoba elfoglalása után - tágas nagyszoba franciaággyal és Borinak külön szoba, tágas konyhasarok - a Sarti-ban elkészített paradicsomos tésztát befaltuk, majd irány a tengerpart.

Bori is megérkezett, az állatkáival bandázott a nagy ágyon
 A tengerpart nem annyira hosszú, de inkább azért csoportosul a nép a panzióhoz tartozó bár és étterem előtt, mert ott vannak a nyugágyak. (a panzió vendégeinek elvileg ingyenesen használható, bár azért a pincérek jönnek kérdezgetni, hogy innál-e valamit) A vendéglátónk, Lilia egy kb 35 éves görög csajszi, tűrhető angollal; az ő családi vállalkozásában működik a hely - apukája a helyi polgármester, anyukája vezeti az éttermet, az egyik húga a tengerparti bált. Vicces volt, mert a kedves papának köszönhetően a városi wifi is elvileg jobban hasított a panzió közelében.

Délután hűvösebb volt a strandon és holnapra is ilyen időt mondtak, szóval király...
Este Borcsa irtó nehezen aludt el, jó korán, de rémesen sok altatással - remélem, ezt javul majd!