2014. június 23., hétfő

Nyaralás Görögországban - 2. nap - Baklava és esős ebéd

Helló!

Folytatódik a beszámoló...

Reggelire meglátogattuk a már emlegetett péket és hazai sonkával, sajttal készültünk föl a nagy strandolásra. Délelőtt a hotelből szervált kölcsön-napernyővel mulattunk és nagy homokozást meg napozást csaptunk.

Ebédidőben Borival babakocsival sétáltunk a főutcában, de bealudt, úgyhogy mi meg nagy nehezen beültünk egy helyre - azért nagy nehezen, mert vagy előszezon volt még vagy senki nem ebédel ebben az országban, de minden tök üres volt! És fura. de van egy elég nagy utcaszakasz, ahol csak gyorskaja van - el tudjátok ezt képzelni egy tengerparti paradicsomban? Amíg bent ültünk az étteremben, feltámadt a szél és vagy 20 percet eset is az eső! Souvlakit és mousakát ettünk, ami nem volt rossz, de elég kiábrándító volt, hogy senki nincs rajtunk kívül, szóval asszem újra kell gondolnunk a nagy tervet és mégis ebédre összedobni egy kis tésztát és vacsira meg elmenni valahova...

Ebéd után megettük az első baklavát - nem is volt olyan édes, na jó, de...:) Végül szunyáltunk egy nagyot - mindahányan!

Délután pedig ismét irány a strand! Mutatok pár képet az élményeinkről!

Új cimboránkkal, Lénával

Sziasztok!!
Kábé este 7-ig együtt homokoztunk, aztán arra gondoltunk, hogy a hú de nagy boltba elmegyünk - hááát, kissé csalódás volt, mert eléggé raktárszerű volt...

Apa és baba az Égei-tengerben
Vacsira szuper görög virslit ettünk - erről csak azért számolok be (s az útinaplómban leírtam a többit is, szóval erősen eltúlzott részletekbe menően fogjátok olvasni, hogy mi volt velünk), mert esetleg valaki szintén arra fanyalodna, mint én, hogy az önellátós nyaralás közepén megpróbálja leguglizni, hogy milyen egyszerűbb kajákat lehet elkészíteni kis felszerelésű konyhában, irtó kevés alapanyagból :)