2014. június 26., csütörtök

Nyaralás Görögországban - 4. nap - A csokis pite napja

Hi!

"Korai" reggeli után megint csak 10-re értünk le a tengerpartra, de segond :) Találkozunk a magyar kiscsajjal, Lénával, akivel összebarátkoztunk és Bori is már sokkal lelkesebben fürdött!


A Hanna Haus (a mi apartmanunk) éttermében ebédeltünk, grill hústálat meg görögsalátát - ez utóbbi kissé túlfűszerezett volt, de olívaolajat meg egy kis balzsamecetet nem ártott volna, ha lát...Borka kapott a pincérektől - rém kedvesek voltak amúgy mindig! - egy ingyen jégkását. Tudom, hálátlan vagyok, de borzalmas volt!! A Balcsin ehhez képest imádom!
Alvás után a parton kint voltunk megint vagy 5-től este 7-ig! Bori irtóra élvezte a fürdést!!!


Ja, és a legfontosabb dolog ma :) A péknél kipróbáltunk vagy 6 féle baklavát és a csokis pitét! Világbajnok!! Ha jók lesztek, egyszer sütök nektek - ugyanis megszereztem a receptjét a pékmanustól (összevissz 3 napig jártam a nyakára!).

Délután kiolvastam az első könyvet - tudjátok, Peti azt ígérte, hogy én majd csak fekszem az árnyékban, ő homokozik Borival, én meg majd olvasgatok :) Ahhoz képest cakkumpúder 4 könyvvel végeztem a nyaralás végére... Naszóval, a mi kivégzett olvasmány A szokás hatalma című alkotás volt. Petim kapta asszem a tavalyi névnapjára Zsuzsi nagyitól és így már olvasta, szerinte picit amerikai, de azért klassz - és nekem is állatira bejött - érdekes és elgondolkodtató egyben! Olvassátok el, ha a kezetekbe kerül!

A főutcában vacsoráztunk - sós óriás palacsintát (paradicsommal, csirkével, kukoricával és feta sajttal töltve). Fincsi volt, de nem felejthetetlen... Én ki akartam próbálni egy édeset - délelőtt még azt terveztem - de aztán a baklava meg a csokis pite némiképp megváltoztatta a terveimet :) Igen-igen, nem jellemző módon besokalltam az édességtől!
Hazafelé shoppingoltunk kicsit, egy strandtáskát nekem :) és 2 új helyen 1-1 negyed görögdinnyét, hátha jobb lesz, mint az eddigi! Bori a palacsintára hazáig majdnem 2 banánt befalt, tök egyedül, lehúzta a héját, nekünk adta, aztán kiköpte, ha az oldalán olyan kis vékony szálat talált, vagy a végén azt a pici csomócskát - pont mint a babácskák a Babies című filmben, ami 4 különböző nemzetiségű csecsemő életét mutatja be - 1 éves koráig. Hopszi, most látom csak a leírásomban, hogy ma vettük csak Borinak a kismatracot - de már tegnap megkaptátok róla a fotót, sebaj!

Borival elég nehéz még mindig az altatás, de szerencsére sikerült, így bedinnyéztünk még Petimmel és nagyon fincsi volt!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése