2014. szeptember 11., csütörtök

4. nap a bölcsiben

Helóka!

Borbála a 4. napot is eltöltötte a bölcsiben, fél9-re mentünk, hogy a reggelit is ott töltse és csak 11-re mentem érte, állítólag jól bírta :) A mai poén, hogy mondták: holnap ne menjünk, mert sokan vannak akik nem egész héten járnak és csak hét végefelé tartózkodnak a napköziben, úgyhogy sokan vannak. Hétfőn megyünk legközelebb, Bori ott is ebédel majd, izgi! :)

Ja, cuki duma... Petim ma itthonról dolgozott a laptopján, Borival óriási betűket írogattak a képernyőre, mire a kisasszony megszólalt és azt mondta: "Én vagyok apa. Nagy kaszállam van és dolgozok!" (mármint szakállam... , gondolom :)

Na jó, bocsi, lefáradtam, Petim Borcsát altatja, én meg olvasgatok, ilyesmi, pihizek - a konyha már tökéletes rendben van, mint egyes barátnőimnél, vajon mi történt velem? Fészekrakási láz? :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése