2014. szeptember 7., vasárnap

A Velencei-tónál

Halihó!

Tudjátok, hol töltöttük a hétvégét? Krisztáéknál, Sukorón, vagyis a Velencei-tónál! Na jó, talán nem volt éppen strandidő, de azért klassz volt! Pár fotóban mesélem el az eseményeket...

Előzetesen csak annyit, hogy mire odajutottunk Sukoróra Tök meg Tinnye meg nemtommi községeken keresztül, azt hittem, hogy kirázkódik a baba a hasamból, aztán meg még Sukorón belül is egy olyan "menekülőúton" mentünk vagy 2-3 kilométert, hogy mondom Petinek, kapcsoljuk fel a reflektort. Mire ő, hogy azt nem szabad lakott területen belül, mire én hogy a halál izéjében vagyunk, senki nem fog megharagudni... Erre jön mögöttünk egy kocsi, elengedjük és egy rendőrautó :) Képzeljétek csak el, a semmi közepén, a dzsungelben ahol kb a szederlekvárnak valót megszedhettük volna a kocsiból... Erre jön szembe egy motoros, eléggé viccesen falusiasan nézett ki... Megkérdez minket, hogy minden oké? Mert hogy látott egy autót már meg az előbb a rendőrt meg most minket és ugye nem ittunk vagy ilyesmi, mármint a zsaruk miatt - persze, hogy nem. És hogy amúgy a világon senkivel nem szokott találkozni az erdőben, most meg 3 autó 5 perc alatt...kicsit furinak találta :)

Na jó, szóval jöjjenek a fotók!

Boramora új szivecskés kertészgatyájában

Panni és Bori hintában

Fagyizom - igaz, a fagyi valójában apáé

Marha nagy homokozóban labdáztam

Ölelés!
Petim csinált pár pocakosfotót is, tetszenek?

Kismama csíkosban

Kismama virágosban
Amúgy ma délután meg "sütöttem" egy kis sütit - csak a változatosság kedvéért :) Márti nagyi kókuszos tekercsét csináltam meg, már ezer éve terveztem újra elkészíteni, évek óta nem csináltam. Borinak is nagyon bejött meg Petinek is irtóra - végre nem az volt, hogy "nem rossz" :) Kérdeztem is tőle, hogy ne is csináljak új sütiket, csak a jól beváltakat? Azt mondta, azért készíthetek pár újat is néha :) Mák!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése