2014. szeptember 25., csütörtök

Bori dumcsi

Hejhó!

Borival tegnap cipőfelvevésnél a következő beszélgetés hangzott el (én a másik szobából szóltam ki, míg ő az előszobában ügyködött)
Én: Na, kész?
Bori: Mindjárt...még dolgozok rajta :)
...kisvártatva...
Én: Na, mi a helyzet?
Bori: Jó :)

Egyébként alakulunk mindahányan - én egyre nagyobb vagyok, Bori pöttyei múlnak, Petinek viszont előjöttek - remélem, hamar kiheveri, nála is enyhe lefolyású lesz és én sem kapom el...
Borikám jövő hétfőn már megy bölcsibe, lesz tehát 2 napom pihire jövő héten - ha addig nem szülök :)

Büszke rá, hogy mindenki befér a nagylányos ágyába!
Szerencsére a kisasszony nagyon szereti a gyümölcsöket - minden jöhet: alma, körte (kevésbé), barack, szilva (nagyon), szőlő (nagyon) ...

Gyümievés
Tegnap a nyári cuccok padlásra pakolása közben találtunk 1-2 érdekes dolgot :)

Nyár van, rózsaszín pizsamában...


Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése