2014. szeptember 22., hétfő

Jobban vagyunk

Hali!

Na, jobban van a csapat, Petinek most nincs láza, tegnap ilyenkor már 38-nál jártunk, szóval jobbak az esélyeink :) Viszont remélem, hogy ezután a javulás jön és nem a pöttyök, amik szintén hőemelkedéssel-lázzal kezdődnek. Borka is jókedvű - mondjuk azzal eddig sem volt gond, - a pöttyei is javulnak. Én meg belekezdtem az utolsó előtti sütis krimibe (könyvtárból), amit még nem olvastam a sorozatból, jaj, nagyon élvezem, már úgy hiányzott a stílusa! (Meggyes túrótorta és gyilkosság)

Mit is akartam még? Ja igen, az elmúlt 2 bejegyzéshez pótoltam képeket! Andi átküldött párat a kismamafotókból, azt írtam, de nem bírom ki, hogy ne osszam meg őket most rögtön! Szenzációsak, nem? Mármint azért, mert ennyire azért nem nézek ki jól :) Viszont fodrásznál meg sminkesnél voltam előtte és kis photoshop is besegít gondolom... Na de azért hozott anyagból dolgozik és a hozott anyag egész tűrhető lehetett :)

Én :)

És a kis család :)


Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése