2014. szeptember 23., kedd

Ágyszerelés

Szasztok!

Helyzetjelentés: Borinál múló pöttyök, de még tartó nátha (ma voltunk dokinéninél, hétfőn mehet bölcsibe), Petinél elmúlt láz, de még tartó torokfájás (ma voltunk a jóképű háziorvos dokinál, Peti is végre megismerkedett vele, bár szerinte inkább az volt pozitívum, hogy a doktor úr alaposan kikérdezte, megvizsgálta, nem akarta gyógyszerrel tömni és jól működött az időpontra menés, nem annyira a külsőre helyezte a hangsúlyt :)), nálam nyilalló fájdalom a medencémbe meg a lábamba (Borinál is éreztem a végefelé mikor vele voltam terhes), holnap megyek uh-ra a dokihoz. Na, ennyit az egészségünkről. Amúgy a családban meg a barátok között többfelé tombol felső légúti vírus - kinél torokfájással, kinél köhögéssel, kinél lázzal vagy hőemelkedéssel, babánál még pöttyökkel is, szóval király hogy megjött az ősz :) Viszont egy szót se szóljunk, mert a szelet leszámítva nagyon szép idő van és ígérkezik az okosok szerint még a következő 2 hétre!
Egyébként a Tácsik Pékségben reggeliztünk a két doki között, Peti élvezte, hogy ha már betegszabin van, ilyen luxusra jut ideje, hogy doki után egy mézes gyógyteára be tud ülni a cukiba amíg én megveszem a kenyeret, Bori meg megcsodálja a pékség kibővítésén munkálkodó markolót és emberi segítőit!

Jöjjön Bori mai egyik dumája - már megjegyezni sincs kapacitásunk, annyi mindent összekarattyol :)
Peti: Na, most megeszem a hajadat!
Bori: Neeeem, az nem finom! Inkább a fülemet! Meg a pofimat, az finom, az husiból készült! :)

Ma egyébként Petim még szerelt egy sort a nagylányos ágyon, ugyanis 4 napja rakta össze, azóta Borbálával a nappali altatás egy dráma, viszont tegnap éjjel arra keltem, hogy sír - háromnegyed ötkor. Tudjátok, honnan szedtem össze? Az ágy alól!!! Szegénykém, nyilván leesett az ágyról (csak a felén van elöl keret vagy mifene és valahogy arra nem ébredt föl, ellenben beficánkolta magát alá, hát nem tudom, hogy csinálta, de állatira kellemetlen lehetett úgy felébredni, hogy nem tud kimászni valahonnan... Aztán visszaraktam és egy széket odatettem, de elég mérges voltam - az anyai indulatok... - úgyhogy mondtam Petinek, hogy ha nem csinál valamit, a kiságyról a leesésgátlót én magam fűrészelem ketté és szögelem fel! Na jó, azért Peti kevésbé fapadosan oldotta meg a kérésemet, mert az eredeti ágykeretrészt (80 cm és szélére való) leszerelte és a teljes leesésgátlót (90 cm, de középre is fel lehet erősíteni) felpakolta a nagylányos ágy szélére, úgyhogy most 35-35 cm van elöl is, hátul is, ott már nem tud lepotyogni a babocska. Bocsesz, hosszú lett, meztelen csiga-sztori :)
Fotó Borka ágyneműtartójának összeszereléséről - Peti azt mondta, hogy nagyon sokat segédkezett a kisasszony, van műszaki érzéke és hajlandósága, ez már többször kiderült! A racsnis kulcs és az imbuszkulcs ilyenkor mindig újra beépül a szókincsébe, nagyon kis édi!

Apa szerel, én meg beülök a sarokba!

Jaj, úgy kimelegedtem ebben a melóban, leveszem a kardigánomat!


Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése