2014. november 26., szerda

1,5 hónapja már 2gyerekes anyuka vagyok!

Helló!

6 hete született Barnus baba!
Először is, a mai nap jó híre, hogy a doki szerint minden tökéletes nálam -> elkezdhetem szépen lassan ledolgozni a felesleget, mert tornázgatni is szabad, igaz, csak fokozatos terheléssel :)
Barnabás is rendben van a dokinéni szerint, úgyhogy mostantól megyünk ki a mátrixba - csak Borka gyógyuljon már  meg! (amúgy a pici is köhög - ha nem aggódnék miatta, irtó viccesnek találnám, amilyen hangokat hallat :))

Csalódás
Képzeljétek, az újpesti könyvtár - ahol mindig mindent megtettek értem és imádtam a dolgozókat, vissza is járok, pedig már Pilisvörösváron lakunk - tegnap kiakasztott. Felhívtam, hogy 3 könyvet tegyenek nekem félre pár napig míg bejutok érte és közölték, hogy ilyet nem lehet csinálni, csak pénzért és egyébként is...Furi, pedig már megtették nekem régebben, nem is egyszer...

Bori filozófus lesz...
Dorcsi mesélni szokott Borinak Igenecskéről meg Nemecskéről - hogy pontosan miket, azt nem tudom, de értelemszerűen Nemecske semmi sem akar csinálni meg nem úgy akarja, hogy Igenecske javasolja, ilyesmi. Erre ma este Borka azt kérdezte tőlem a játékidőben: "Te Igenecske vagy vagy Nemecske?" Anyám, még nincs 2.5 éves, de már ilyeneken elmélkedik, hogy pozitívan vagy negatívan állok-e a világhoz...

Puszi,
Barbi




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése