2014. november 17., hétfő

Dumcsik

Haligali!

2 téma - 1 gasztro és Bori persze :)
Barnus még egyelőre nem sok témát mesélnivalót nyújt, habár eszik, hízik, sír, kakil (bocsi, de apu szerint ebben a korban ez még cuki :)) és alszik is!

No, Bori először :)
3 dumát szeretnék veletek megosztani, ma esti mindegyik!
1, Fogmosás közben - segíteni akartam megmosni neki, mire ő: "Én vagyok mama. Te vagy a kisgyerek. Átcseréltük!" :)
2, Játék közben épp levest főzőcskéztem.
Mondom neki, hogy: "Milyen leves legyen?"
Bori: "Na, milyen leves?"
Én: "Krumplileves." (előkészítvén kicsiny utódomat az igazi vacsihoz, amire anyu hozott krumplilevest)
Mire ő: "Csokileves!" :)
3, Ma így zajlott le köztünk a beszélgetés vacsora közben (most komolyan, már el kellett jutnunk a Miért-korszakba?), simogattam a haját a füle mögé:
Bori: "Mit csinálsz?"
Én: "Simogatom a hajadat."
Bori: "Miért simogatod a hajamat?"
Én: "Mert nagyon szeretlek."
Bori: "Miért szeretsz?"
Én: "Mert a kislányom vagy."
Bori: "Miért vagyok a kislányod?"
Én: "Mert benne voltál a hasamban és aztán megszülettél."
Bori: " És a szülész néni meg a doktor bácsi segítettek."
Én: "Igen."
Bori: "És ott aludtál....Hogy hívják a szülész nénit?"
Én: " Irén."
Bori: "És a doktor bácsit?"
Én: "Zsolti bácsi." :) És így megy mostanában egész nap...

És a gasztro:
1, A karajt tegnap máshogy is megcsináltam, egy fokkal puhább lett, nem sokkal. Viszont ízre remekül sikerült, sóztam csak és paprikás lisztbe forgattam, úgy sütöttem ki. Még sose csináltam így natúr szeletet, de kár volt, irtó klassz és egyszerű!
2, Gyors zserbó golyó a mai kísérlet - nem lett rossz, de annyira ász sem... Keksz, dió, baracklekvár és csokibevonat.

Nem egy profi ételfotó, de a lényeg látszik!

Borimanó haját néha már szoktuk copfba fogni - de irtó gyorsan kiszedi a gumikat, ma este be is fontam neki  - na jó, ő kérte :) és gyorsan lekaptam! Vicces egyébként, amikor Peti is becopfozza a haját pl. fürdésnél és mondja, hogy mennyire nehéz ez egy férfinak. De becsületére legyen mondva, hogy megkért, hogy mutassam meg és gyakorolja a kisasszonyon azóta is!

Csini lett!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése