2014. november 29., szombat

Babák

Halihó!

Újabb süti-alkotás: csokis-narancsos muffin Zsuzska barátnőm szülinapjára. Anyu szerint fincsi - kóstolót kapott, 1 muffin 1/3-át... - de nem elég benne a csoki. Na ja, összvissz 3 kockám volt itthon...



És itt vannak a gyönyörű gyerekeim:

Barnuska
Boró új, téli cipőt kapott (épp időben...) és most azt mindenki fölpróbálta :)

Borka játszik Öcsike babával 

Kis makimanó

Amúgy ma kimenőnk van, mert Borka anyuéknál alszik, úgyhogy Peti nekiállt rétest készíteni (almás-mazsolás, erdei gyümölcsös és túrós-erdei gyümölcsös)...



...és aszalt szilvás kenyeret sütni (a formája beugratós, nem kenyérsütő gépben készült! Peti mindig maga gyúrja és a sütőben sütjük)..


...én meg édesburgonya krémet csináltam. Az előző 2 klassz lett, a krém eléggé erősen emlékeztetett a krumplistésztára :)
Most még nekiállunk filmezni (Téli mese), mert ebből a könyv amit a könyvtárból szereztem, vagy 600 oldal és mini betűkkel, úgyhogy úgy döntöttem, inkább a 1.5 órás verzióra szavazok. No de azért nem tétlenkedtem olvasással sem az elmúlt 3 napban - A beavatott és a 2. része, A lázadó már kivégezve visszakerült a polcra. Gondolom, a 3. rész, A hűséges is pár napon belül hasonló sorsra jut, mert nagyon élvezem Veronica Roth regényeit!

Puszi,
Barbi

ui: Jaj, durva, hogy olyan kis köhögős Barnus meg elment a hangja, alig tud sírni komolyabb erővel, hogy már nagyon várom, hogy végre megint rendesen bőgjön meg üvöltsön! Fura, nem?...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése