2014. november 19., szerda

Gyurmahajó

Sziasztok!

Ma Borikám a bölcsiben elkészítette Bogyó és Babóca hajóját, ahogy láttam, dióhéjból, gyurmából, fogpiszkálóból és falevélből, tök édi lett!

Büszke vagyok rá!
Egyébként Barnussal mentünk érte babakocsival, szerencsére már elállt az eső, mert a délelőtti levegőzése a kocsibeálló alatt ide-oda nem volt annyira vicces...Jó, legalább kiolvastam mind a 10 reklámújságot, amit bedobtam, úgyhogy tudom, hogy az összes létező bolt közül hol a legolcsóbb a kocka RAMA. Na jó, nem tudom. De tudhatnám! :)

És íme, a kisasszony a bölcsi kapujában, teljes téli harci díszben... Komoly, mi? :)

Csini a gumicsimmám?
Gasztro: narancsos-kakaós minipalacsinta
Na, ezt a desszertet sem csinálom többet, mert brutálisan sokat megettem belőle, irtó fincsi lett! Kakaóporral, narancshéjjal készített amerikai palacsinta - passzolt is a vacsihoz, ami ham and eggs volt - Bori kicsit dagi lesz? :)

Naranccsal - hisz lassan itt a tél!
Amúgy ma este Carbonara spagettit tervezek még csinálni, hogy Petinek is legyen holnapra bevihető ebédje. Ajánlom, hogy keressetek rá a neten a receptjére, pár eléggé vicces cikket lehet olvasni, ahol azt kritizálják, hogy mennyire nincs köze ált. annak, amit ilyen címen adnak el, az eredeti olasz ételhez!

És még egy gondolat...egyszer már próbálkoztam a FlyLady programmal - háztartás-vezetési ügyeskedés elfoglalt asszonyoknak (hát, jelenleg ide sorolom magam) - és ma Peti tökre megdicsérte az eredményt. Az első lépés, hogy tisztítsd ki a mosogatódat, mert valamiért úgy tűnik, ez az amcsiknak (onnan jön persze a program) a dilijük, Na mindegy. Van még vagy 3 lépés és ötlet, de a lényeg, hogy aztán van egy olyan gondolat valahol a leírások között, amit nem vettem annyira komolyan pár hónapja, mikor ebbe a dologba belekezdtem, de most, hogy újra megpróbálkozom vele, ütősnek tűnt és a visszajelzés alapján hatékony is...miszerint minden helyiségnek van egy "csillogó mosogatója". Vagyis ha az rendben van, akkor az egész szobának más a színezete...Ráadásul a rend "terjed", vagyis a tiszta mosogató maga után vonja a tiszta konyhapultot is, stb. Így hát megpróbáltam a házunkban beazonosítani az egyes szobák "csillogó mosogatóját" - és bevált! Remélem, működik majd a későbbiekben is, mert néha tényleg elúszik velem a házon belüli teendők áradata :) Irigylem, akivel ez nincs így 2 gyerek mellett és még szórakozni is jut ideje :))

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése