2014. november 7., péntek

Új kedvenc filmem

Hi!

Megint néhány fotóval kezdek:

Vonatozás uncsitesóval

Nézd, beakasztotta a kisujját! :)

Hu!

Dolgozó apa szabin - egyik kézben baba, másikban laptop :)

Most Borka tegnap esti dumája: én altattam, Peti meg Barnust. Meséltem, énekeltem, simogattam - ebben a sorrendben. De már eléggé szerettem volna, ha alszik, így a sokadik "Simogass még! A pocakomat!" felszólításra mondta, hogy most már simogattam, elfáradtam, alukáljon. Mire Bori kis csend után így szólt: "Apa sokat szokott simogatni!" :) Nagyot röhögtem ott hirtelen, de ez eléggé korán kezdett érzelmi zsarolásnak is beillik, ha komolyan akarom venni - ezért inkább nem veszem komolyan :)

Meg egy filmélmény...A beavatott! Kriszta ajánlotta nekünk, valami szuper volt! Tini harcos romantikus utópisztikus - egyszerű fajmeghatározás :) Nekem nagyon-nagyon tetszett! Sok film utóérzése - Éhezők viadala, Harry Potter, Alkonyat, Emlékek őre...De jó a sztori - egy percre se terelődött el a figyelmem, jó a csajszi - bár nem egy szépség, csini a főszereplő fiú :) A baj csak az, hogy trilógia - mint manapság minden nagyobb mű és így egy csomó időt kell várni, mire jön a folytatás...Sebaj, addig kihúzzuk valahogy - novemberben itt az Éhezők viadala következő része, meg gondolom, a Hobbit utolsó része is elkészül karácsonyra!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése