2014. november 30., vasárnap

Advent 1. vasárnapja

Sziasztok!

Mindjárt itt a karácsony! Juhúúú! Első karácsonyunk lesz a Szondi utcában :)
Volt főnököm Anita testvérével készíttettem el idén is az adventi koszorút, Peti lesokkolódott, hogy mennyi igényt írtam meg neki emailben, de kb sikerült is neki a meseszerű hatást elérni + egy tündér figurát is kértem rá - pipa!

Mesés koszorú
Vasárnap
Tudjátok, hogy telik nálunk mostanában egy átlagos vasárnap? Elmesélem! Bori anyunál aludt szombat este a vörösvári adventi vásár után, úgyhogy mi sokáig voltunk fönn (a Téli mese eléggé csak egyszer megnézhetős film volt, nem érte meg közel 1-ig fönnmaradni miatta...) és így reggel sokáig pihentünk. Sajna Barnus még mindig elég csúnyán köhög, remélem, kimászik lassan belőle, mert Borikám már meggyógyult, talán Petivel mi is kifelé tartunk. 10 körül még reggeli semmi, elszaladtam a boltba felvágottért, étcsokiért, lisztért és sütőpapírért - csak a legszükségesebbeket :), majd haza - ekkor már Borka is hazaért és nagyban játszott Petimmel. Ezt folytatták is ebédig, amíg én szaladgáltam, mint a mérgezett egér, pakolás, ebédfőzés - anyu töltött cukkinije elé főztem zöldborsólevest (és végre eltaláltam, pont így szeretjük!!). Boró aztán kidőlt, a pici kint alszik egy fél órát - dokinéni szerint jót tesz - Peti gereblyézik meg ki tudja még mit, én megint pakolok (ebéd után), aztán X-faktor mellett (a kiscsaj megint jó :)) blogolok egy sort és olvasni is jó lenne, a 3. könyvbe zuhantam bele meg Bori babaalbumába kéne belerakni az előhivatott képeket - és ezek még csak a kellemes teendők, nemsoká kelnek a babák is, szoptatás, játék, stb. - egészen estig! Így is lett, annyi kiegészítéssel, hogy anyuék beugrottak a buliból egy kis vaddisznópörkölttel és én fürdettem a kisasszonyt (ált. Peti szokta, apás progi :)) és felemeltem - most, hogy a 6 hét letelt - úgy hoztam be a szobába, hát...marha nehéz! 12 kg, nem dráma, de elszoktam már tőle...

Ja, ha bárki a közelgő névnapomra vagy Mikulásra virágot tervez venni, cserepeset kérek! :) Ugyanis a közelmúltban kinyírtam párat, viszont kaspóm van egy tonnányi és olyan szép színesek, szeretném őket növényekkel megtölteni!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése