2014. november 12., szerda

Az első napjaink...

Helló!

Na jó, az első hetünkről Peti nélkül még kaptok beszámolót, aztán visszatérek a ritkábban íráshoz, nehogy túl unalmas legyen, de nekem amúgy kikapcsolódás meg "naplóvezetés" is a blogolás, már csak az lenne jó, ha valaki (Zsuzsi?) segítene abban, hogy hogyan lehet valahogy exportálni a szövegeket egy word-be vagy valamibe, hogy lementeni, esetleg kinyomtatni lehessen? A gyerekekről ugyanis legalább 4-féle naplót vezetek, ahogy azt már írtam szerintem (és amire Peti felhívta a figyelmemet...).

Szóval...
Tegnap reggel zeneoviba mentem Borával, Peti itthon maradt, megvárta Zsuzsi dédit és bepakolta Barnust a babakocsiba, hogy nagyi el tudjon vele indulni sétálni felénk, és együtt jöjjünk haza a zeneoviból, ami egyébként egészen jó volt. Régebben nagyon fárasztott, de így kijutottam a házból a civilizációba, szóval elment :)

Ma meg Bori bölcsiben volt, úgyhogy a picivel először voltunk itthon kettesben - és nagyon jól ment! Aludt is valamennyit - kevesebbet üvöltött, mint máskor. Az este is jobban ment - Peti szerint is. Szóval nem tudom, mi tehette, talán az, hogy a közérzetem jobb volt, nem paráztam annyira, gondoltam, majd megoldom és így is lett :) Mindenesetre egy hordozót/kengurut hamar be kell szereznem, mert imádtam Borit is hordozni, megnyugtatott és ő is csípte - talán a picivel is így lesz. Szeresse amiket Borka: zenét, hordozást, levegőzést, nézelődést pihenőszékből, csak ezen kívül jól egyen és jól aludjon...Nincsenek nagy elvárásaim :)

A gyerkőceink
Gasztro: currys-sütőtökös csirke rizzsel - finiiiii!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése