2014. november 23., vasárnap

Mindjárt 6 hetesen

Hahó!

Na, hogy állunk?

Gasztro: kulináris tragédiáink
Nos, a mai napunk valahogyan egyszerűen drámaian sikerült kaja-szempontból, sose szokott ilyen lenni! Na jó, már tegnap este elkezdődött - a sütőben sült sütőtököt túlsütöttem,  kicsit megégett, a brokkolikrémlevesbe a szárát is bele szoktam tenni valameddig, na, attól meg még leturmixolva is maradtak kicsi "szálkák", gondolom, a fás részecskéken a botmixer sem fogott ki... (azért ez ehető lett)
Ja, még az élesztő sem futott fel, úgyhogy ma reggel már porélesztővel próbálkoztunk, kakaós csigát sütöttünk - az eredmény alább látszik a fotón. Sajna az is kissé túlságosan megsült - viszont azon kívül finom lett! Anyuékat emlékeztette valahol kipróbált csigákra, ők szeretik így szárazan is :)


Ami az egészet alulmúlta, az a tarja volt - a mai ebédre gyártott cucc. Bocsesz, de ezt Peti próbálta összehozni, én nem tudom, hogyan alakult, mi lehetett a gond - valami joghurtos pácban volt, de olyan savanyú szaga volt, hogy ki kellett dobni :( Viszont a cicák (vagy valaki más??) zacskóstul elvitték az ajtó elől, pedig Móric kutyának szántuk...

Napi események: 
Hú, most blogolás közben nézem vissza netről a szombati X-faktort, elég közepes...bár a kisfiúk csapata elég ügyi volt a feltupírozott hajú Ricsi is, meg hát a kedvencem: aé kiscsaj!
Ami a produktivitást illeti, végre a DM-ben elkészíttettem a fotókat Bori albumához és a barnusos pocakos minialbumhoz - ez utóbbit meg is csináltam, tök jó lett! Apu pont múltkor mondta, hogy milyen kár, hogy anyuról csak 1 olyan kép van, amikor már az utolsó hónapban volt velem terhes. Ma viszont azt jegyezte meg, hogy pár év múlva már azon fogunk sajnálkozni, hogy ó, ezek a képek még nem 3D-sek...Hát, amerre a világ tart, könnyen lehet...

6 hetes kontrollra megyek a héten végre - juhú!!! Ha minden oké, akkor végre lehet kádban fürödni - még jó, hogy a hidegek eddig megkíméltek, mert az nagyon hiányozna télen egy kis relaxációnak...Meg a Pilates is kellene már a gerincemnek (a közösségbe menés Barnussal meg a lelkemnek...) - főleg mivel pénteken megtanultam a kendő megkötését egy csajszitól a pilisi ölelő anyu vagy ilyesmi klubban (épp a negyedik gyerkőcét várja) és Barnus akár ha csak 4 kiló körül is van még, azért az se kevés 1-2 óráig, meg aztán hamar meg is nő majd gondolom a fiatalember. Nem éppen gerinckímélő, bár azért igyekszem szabályosan felkötni, a lehető legjobban!
Úgy rohan az idő...de most komolyan, másfél hónap eltelt már ennek a picinek az életéből! Tutira erre is alig fogok emlékezni, mert Borinál is már állatira elfelejtettem a dolgokat, hogy hogy voltak. Érdekes, azokra jobban emlékszem, amik Stockholmban vagy Vancouverben történtek, azok a hetek állatira megmaradtak - szerencsés vagyok, hogy megestek velem ezek az utazások, mert sokat tanultam magamról...

Bori mondásai így zárásul:
- A minap kereste a füzetét, mondom, hogy ide tettük, ebbe a fiúkban. Mire ő: "Mebbe?" :) - gondolom, ez a Melyikbe? helyi változata akart lenni...
- Ma meg este játék közben kibontottam a hajam, szeret fodrászkodni, rögtön rá is mozdult, elsimította a homlokomból az előreeső tincseket és kijelentette: "Megcsináltam a frizidet!" :) - értsd: frizurádat...De szőke!! :)

A kisasszony egyébként köhög, taknyos és hőemelkedéses 3 napja, úgyhogy holnap a bölcsit megint passzoljuk :( Remélem, hamar meggyógyul, mert jövő héten beindul a látogatók folyama, így a 6 hét betöltésével!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése