2013. május 25., szombat

3. nap (május 24.)

Hahó!

Asszem, ma hagyom, hogy főleg a képek beszéljenek!

Reggelinél apa ölében a legjobb!

A szoba közepén rámolok :)
Na, mégiscsak írok pár mondatot!
A délelőtti sétánk során a közelben maradtunk, mégis nagyon kedves, ápolt kertvárosi részt találtunk itt Burnaby-ben. (Vancouver része, itt lakunk)Mondjuk vicces, hogy az utcákon az égegyadta világon senki nem volt!! Tisztára, mint a horrorfilmekben, mikor a vírus mindenkit elpusztított. Pl. a Legenda vagyok c. Bruce Willis-es film elején, csak nagyobb volt a rend, Néha - úgy 10 percenként - elment 1 autó...ennyi...Na, végre megláttam egy nőcit, aki a háza előtti kertben leszedett egy 3 cm magastól eltérő fűszálat és lesöpört egy láthatatlan porszemet a házszámáról. (Ami vicces, itt olyanokat láttam, hogy 4356 meg 7812 :)) Odamentem hozzá és megkérdeztem, hogy ugyan, hol vannak az emberek :) Nagyon kedves volt és azt mondta, hogy semmi extra, dolgozni vannak meg suliban, de mindenesetre pár percet nagyon kellemesen elbeszélgettünk. Aztán elköszöntem, mert nem akartam feltartani a készülődésben, ő pedig kellemes vancouveri időtöltést kívánt. Muszáj néha emberekkel beszélgetnem, nem várhatok Petire egész nap, mert így tudom csak az angolt gyakorolni plusz nem golyózok be Bori mellett egész nap :)
Amúgy - mint írtam - csuda rendezett házak és kertek voltak, de néhányan annyira egyformák, mintha egy építész csinálta volna...

Házikó a kertvárosban

Kicsit nagy a fa, nem? Igen, az ott Bori!

Micimackós huzat az első ülésen, nem ám a gyerekülésen :)
Délután is sétáltunk egy rövidet, majd Borit itthon altattam, de úgy tűnik, még mindig nem állt át teljesen, mert nagyon nagyot aludt.. Én meg már annyira fáradt voltam, hogy Peti azt mondta, hogy azt is lehet, hogy ha akarom, hogy a fiúkkal elviszi Borit várost nézni, én meg aludjak nyugodtan. Naná, hogy akarom!! Úgyhogy 3 órás aludtam végre, most ezért annyira nem is vagyok hulla :)

Jön a hétvége, szóval nagyobb városnézésekre indulunk, majd beszámolok, meg még néha töltök fel korábbra képeket, mert ezek ált. telóval készültek és a fényképgépen is vannak még.

Puszi,
Barbi

ui: Ja, majd elfelejtettem! A 3 elhozott könyvből egyet kivégeztem, A jövő kezdete címűt. Állítólag filmet is csináltak belőle, a Hatodik érzékes kisfiú játszik benne, meg még sokan mások :) Érdekes volt nagyon, főleg az alapötlet, de a végétől kiakadtam...Azért a filmet is megnézem majd, ha hozzájutok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése