2013. május 29., szerda

8. nap (május 29. szerda)

Kedves olvasóim!

Esőmentes szép holnapot kívánok mindenkinek, mivelhogy a mai napra gyanítom, ez már nem lesz igaz, mivel eléggé rút az idő és rém vizes a helyzet odakint...
Bori babám éppen alszik és csudajól ebédelt, Petim hazajön ma végre a messzi San Joséból és befejeztem a 2. könyvemet, ami egy tiniregény, az Újra négyen egy gatyában. Nem olyan nehéz kitalálni, hogy a Négyen egy gatyában című könyv folytatása, amiből ugyanilyen címmel film is készült és aminek a hatására szerettem bele Santorini-be és döntöttünk úgy Petivel, hogy oda megyünk nászútra. (Egyébként ifjúsági regény ide vagy oda, nagyon nagy igazságok vannak benne és sok-sok tiszta érzelem, úgyhogy el is határoztam, hogy a sorozatnak mind a négy részét megpróbálom majd beszerezni antikváriumból.) Amúgy ha már témánál vagyunk, akkor sok boldogságot mindkettőnknek, mert ma van Petivel a 3. házassági évfordulónk! :) Gyanítom, nagy dínom-dánom nem lesz, de majd otthon pótoljuk valamikor!

Puszi,
Barbi

ui: Vicc: Tegnap este eljött hozzám látogatóba a Tyrannosaurus Rex és Hamlet. Volt nagy dínóm, dánom.. :))).

ui2: Hű, de gyors vagyok, a Négyen egy gatyában 4 kötete közül 3-at már meg is rendeltem a neten keresztük antikáviumból.

ui3: Ja, és ma még annyi történt, hogy késő délután megint találkozunk - ezúttal csak Borival ketten - Josh-sal, a másod-unokatesómmal és tök jót beszélgettünk, kb 2 órát egy Starbuck's-ban (hol másutt? :)). Megkedveltem őt, tényleg!

Bori és Josh

1 megjegyzés:

  1. ..azt meg kell hagyni,hogy igen kalandos életet éltek.
    Valahogy úgy, ahogy mi (is) szerettük volna - bár a mi "otthonunk" csak a lengyel-bolgár-román nagyvilág volt. Bár elődeink néha irigyeltek bennünket,mert az ő idejükben még Csehszlovákiába is "vízum" kellett...

    Szóval szép ez nagyon - és Ti is nagyon szépek vagytok benne.
    Jó hely az a Vancouver.

    A.

    VálaszTörlés