2013. május 30., csütörtök

9. nap (május 30., csütörtök)

Sziasztok!

Hát, kedveskéim, tegnap ahhoz képest, hogy esett, szép napunk volt, de még annyit hozzáfűznék, hogy Petim este megérkezett szerencsésen San Joséból és hozott az évfordulónkra és csudiszép csokor rózsát nekem :)) Meg...előre a szülinapomra (júni 9.) kaptam egy kicsi, csajos fotómasinát!!!!!!! Huhúúúúúú!!!!!!!Tájak, emberek, állatok, vigyázzatok! Jövök és csak kattintgatok!

Első képem a masinával - Petimről :)

Virágom :)
Ma nem esik, bár borult az ég, szóval ha Bori babám felébred a délelőtti szunyából, akkor tízóraiztatom és irány a levegő. Délután meg a fiúk shoppingolni terveznek - úgyhogy én is azt teszem majd. Leadom Borit Petinek, hadd tologassa a srácokkal a számítógépboltokban meg késboltokban meg mittoménhol :) én meg megyek farmersortot meg sarut próbálni...

Jajajajaaaa...és majd elfelejtettem, Borimanó este 9-től reggel 5-ig húzta a lóbőrt!!!!! És utána hamizás után még egy órácskát aludt! Ez ám a fejlődés!! :))

Puszi,
Barbi

ui: Dorka mondta, hogy akart hozzáfűzni egy megjegyzést a bloghoz, de nem tudott névtelenként, mert regisztrálva kellett volna lenni. Bocsi-bocsi, valamiért nem úgy volt beállítva...de most már kijavítottam!
És ha valaki szeretne szintén, de elfelejtette volna, hogyan kell, bemásolom ide a stockholmi túrás blogból az útmutatást!

TECHNIKAI MEGJEGYZÉS

Ha megjegyzést szeretnétek fűzni a beszámolókhoz, azt legkönnyebben úgy tehetitek meg, hogy:
 1. A napi beszámoló alatt található narancssárga színű "Nincsenek megjegyzések" vagy "X megjegyzés" feliratra kell kattintani.
2. A felugró fehér négyzetbe lehet megjegyzést írni.
3. A "Profil kijelölése" című legörgetőnél a "névtelen"-t kell választani és így nem kell regisztrálva lenni sehova.
4. Ha a neveteket beírjátok előre, pl. hogy "Barbi:", akkor így látszik, hogy ki írta az adott kommentet!

ui2:
Folytatás délután: (a fotók már az új gépemmel készültek!)

No, el is mentünk sétálni és 2 megállóra a Skytrain-nel (kicsit futurisztikusan kinéző vonat, majdnem végig ilyen hídszerű síneken megy és nincs sofőrje :)) találtunk egy erdőt.

Ez a vonat eleje...

Vadregényes a táj!
Abba bevettük magunkat, bár kicsit paráztam az idegenektől meg a medvéktől (ez utóbbi valós félelem itt - na jó, talán nem gyakori, de előfordul...), így tehát követtünk tisztes távolságból egy óvodás csoportot. Egy játszótérre mentek, juhúúúú, így Bori babát is beültettem a babahintába.

Nem úgy fest, de tényleg élvezte!!
Nagyon tetszett neki, ahogy hülyéskedtünk benne, akkorákat nevetett! (Nem hittem volna, hogy vicces mami leszek, inkább afféle aggódós, szerető, biztonságot nyújtó anyukának gondoltam magam, úgyhogy nagyon örülök, hogy mosolygós és nevetgélős a kislányom :)


Este folytatás:
Délután végre kisütött a nap, úgyhogy fogtuk a kalapunkat és kimentünk a levegőre megint a kertvárosba.

Jó egyedi házak :)
ui3: A 2. naphoz töltöttem fel új képeket, nézzétek meg!

1 megjegyzés:

  1. Dorcsi: jeee...sikerült...Akkor ezekszerint nem én voltam a béna.. :) 1) Amúgy az egyen házaknak legalább az ablaka más színű :)2)Vicces mami leszel, én tudom...meg aggódós!

    VálaszTörlés