2013. május 6., hétfő

Helóka!

Dögfáradt vagyok, Bori baba fogzik, éjjel óránként nyüszi...De már látni a 2 új fogacska végét :)
Írok ha tudok többet!

Ja, és Bori ma elcsócsálta az első kenyérhéjacskát!

Folyt . délután:
Ma olyan vihar volt itt, hogy ihaj! Ezek a nyári záporok, villámlással, dörgéssel kísérve elég ijesztőek tudnak lenni!
Könyv- és filmélményekről is azért 1-2 szót:
Ma olvastam ki Ugron Zsolna: Úrilámyok Erdélyben című könyvét. Nem volt rossz, egyszer érdemes, de azért nem lesz a kedvencem. Volt benne 1-2 muris rész :)
Film: tegnap este néztünk fél órát a Mézengúzból - egyelőre nem túl izgi, bár az eleje - a méhkaptár életének bemutatása - vicces volt nagyon, ötletes!!
És még egy film-téma: a minap szembejött az "Egy asszony illata" című filmből - remek!!!, aki nem látta, nézze meg, bizton tetszeni fog! -  a Tangó jelenet...annyira klassz és főleg a zenéje, az igazán pezsdítő!

Bori egyébként most is, mint az elmúlt 1-2 hétben egyre inkább - mindenhol feláll, szóval észnél kell lenni! Persze tudom, lesz 1-2 puffanás, de hátha a nagyobbak közül néhány elkerülhető...
Amúgy az 1 hetes nehezített etetés után végre jobb a helyzet - bár igaz, én is változtattam. Most nagyon megy minden, amit épp adok neki. Szerencsére :) Bár ma picit elkéstem az ebéddel - ezt onnan lehet tudni, hogy a felénél elaludt az etetőszékben :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése