2013. május 20., hétfő

Sziasztok!

Gyors státuszjelentés :)
Petivel a délelőtti séta során úgy döntöttünk, hogy bizarr vállalkozásba fogunk: napközben összecsomagolunk. Ennek nagyon örülnék, mert az esti veszekedés elkerülhető lenne. Nem nagyon ismerek olyanokat, akik 3 illetve 5 hetes útra babával balhé nélkül el tudnának indulni úgy, hogy holtfáradtan este 11-kor még rámolják a hajszárítókat, borotvákat és titokzoknikat...
És tátátátáááááááám...sikerült! Íme, este háromnegyed 7 van és 3 bőrönd összerakva, behúzva, 2 kézipoggyász összerakva 90%-osan és még nyitva a hátramaradt 1-2 dolognak. (Ja, és már hajat is mostam!) Szóval büszke vagyok magunkra és nagyon remélem, hogy Borival nekünk is sikerül majd lefeküdni! Ez azért is lenne nagyszerű, mert kb fél5-re jön a taxi asszem....Durva!
(És persze mindez nem jöhetett volna létre, ha nincs anyu, apu meg nagyi, akik Bori babát elvitték sétálni és vigyáztak rá, amíg csomagoltunk - kb 2 órát! És ha nincs Petim, aki csodásan pakol bőröndbe! És nem vagyok én, aki az egészet kigondoltam, hogy hogy lenne jó :))

Most búcsúzom, Kanadából is írok blogot, no para :) - hála Peti apukájának, aki kölcsönadta a netbook-jukat. (kicsi laptop, mint megtudtam...)

Drukkoljatok az úthoz!!!

Puszi,
Barbi

ui: Jajajaaaa, és a tegnapi kirándulásról! Fruzsi barátnőmmel, Gáspival (a férjével) és Petrával (a kisbabájukkal) voltunk kirándulni Csobánkán. Tök jól sikerült! Kicsit aggódtam, hogy Bori hogy fogja bírni az új háti hordozót, amit Zsuzsi nagyijától kapott, meg főleg azon, hogy én hogy fogom bírni a mászást, mert Bori születése óta kb csak sétáltam mozgás címén...De egészen jól ment :)
Íme a bizonyíték, hogy voltunk! (Gáspitól is lesznek majd képek, úgyhogy utólag felteszem ide ha megkapom)

Baba ül a fűben

Apa hátán utazni jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése