2013. május 27., hétfő

6. nap (május 27. hétfő)

Ma Petim dolgozás után már nem is jön haza, hanem egyenesen mennek a reptérre...2 napig San Joséban lesznek. Minket meg itthagynak magnak... :(
Azért remélem, túléljük!

Sétálni voltunk Borival délelőtt, habár elég borult volt az ég és valóban, később esett is az eső, mikor az ebédből jöttünk visszafelé. Dehát nem vagyunk cukorból vagy mifene, kicsit megáztam :) Kismanó nem, mert fölötte volt az ernyő...hát, ilyenek az anyukák!

Szép kocsi!

Baba az esőben

Amúgy mivel ma nem fog olyan sok izgalmas történni, hát írok kicsit Bori babáról meg Kanadáról!

Bori baba éppen az 5. és 6. fogát növeszti, bár még a fölső vámpírfogacskák (szemfogak) sincsenek kint teljesen, de már a köztük levő kettő is áttörte az ínyét! Fáj is neki eléggé :(
Mostanában minden állatra, de a kutyákra is :) mondja, hogy vau-vau!! Nagyon cuki!! Meg megy még mindig a tete-tete-tete :) Akármi is az. Viszont volt egy "hova"-gyanús hangsora és egy "szia"-gyanús is. Még azért nem fix :)Meg tegnap Petivel úgy hallottuk, hogy a zebrán áthaladáskor a "szabad" jelzésre csiripelő hangot adó gépet is utánozni próbálja :)

És ha már itt vagyunk, akkor a látnivalókon kívül kis személyes benyomást is Vancouverről...
Az emberek nagyon kedvesek, segítőkészek, mosolygósak (és sokszínűek) - de szerintem ez főleg azért van, mert van nálam egy édes, mosolygós baba, aki mindenkire vigyorog kérdés nélkül, integet, azt mondja, hogy tátá-tátá és mutogat (bár nem illik :))!
Sokat esik, ezért minden nagyon zöld! A megtekintendő helyi látványosságok között éppen ezért tekintélyes mennyiségű park található.

No, délutánunkról meg annyit, hogy thai kaját ettem megint, a hétvégén felfedezett étterembe, mert bár kerestem, valahogy nem találtam alkalmasabb helyet. Fincsi volt, de egy tonnányi, megint hoztam haza, jó lesz még holnapra! Sült rizs csirkével, kaliforniai paprikával, hagymával és friss ananásszal, földimogyoróval és mazsolával megszórva, valamint adtak hozzá - valamilyen rejtélyes okból kifolyólag - szárított, porított disznóhúst...fura...
Később az eső dacára plázáztunk egyet Borival, de 1 órát töltöttünk csak bent a terv szerint (nagyon lefáradtunk). Amúgy írtam, hogy nagy, ugye? Nem kicsit. Asszem 250 üzlet van benne...Durva!
Még korábban pedig - Bori baba szórakoztatására - kicsit császkálni indultunk a hotelban, hogy ne csak a szobát lássa, ami bár nem kicsi és tele van játékkal, de mégis...Viszont nem jutottunk messzire, mert az egyik szobalánnyal, Vinával futottunk össze a folyosó végén és trécseltünk vagy 20 percet (épp ráért). Amúgy Fidzsiről származik és 8 testvére van (az USA-ban, Ausztráliában és Új-Zélandon élnek)! Tök érdekes emberek vannak itt!

Este a kismanót egyedül fürdettem a nagy kádban, de sikerült! És már csak 2 nap és jön haza apa :) - aki szerintem mikor ezt írom, még le sem szállt a géppel az USA-ban...

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése