2013. május 27., hétfő

Halihó!

Majdnem eltelt az első hétvégénk :( ... (na, mikorra ezt a bejegyzést befejezem, már el is telt...)
Le is írom rögvest, képekkel (sokkal :)) tűzdelve a beszámolót! (De lehet, hogy 2 nap lesz, mire a szöveget befejezem...)

4. nap (május 25., szombat)

Hétvégére nagy kirándulásokat terveztünk mindahányan a kollégákkal. Csakhogy eléggé borús napra virradtunk, főleg ahhoz képest, hogy eddig tök napos idő volt mindig. (szerencsére, ugyanis amikor Peti dolgozik, itt a hotelben lenni mondjuk eső miatt elég uncsi lenne egész nap) Mire megreggeliztünk meg elkészültünk meg összegyűltünk az egyik szobában kigondolni, hogy hova menjünk, már esett is :)
Ezért az Aquarium-ra esett a választásunk, merthogy az benti program. Értitek, akvárium, halak, miegyéb...Sajna azonban mindig elfelejtem, hogy nem szeretem se a tömeget, se az állatokat. Na jó, ez így nem igaz, mert a Balatonalmádi strandon a tömeggel még 1 napig úgy csak-csak elvagyok, meg pl. a szép papagájokat is szeretem vagy kis majmokat...de ezeket a meleg, nyirkos hüllőházi meg ilyesmi cuccokat nem nagyon...Azt a fülledt levegőt, ami az ilyen Tropicarium-szerűségekben van, nem szenvedhetem...
Na de mindegy is, mert kisült, hogy az Aquarium nem csak benti hely, hanem kinti részei is vannak, nem is kevés. A fókák, delfinek, pingvinek (valami kicsik) meg belugák pl. kinti medencében voltak. Peti csomó képet csinált, majd nagyon megválogatja...Azért kettőt én is felpakoltam hirtelen...

Nemtommi

Medúzák - tök jók, nem?


Szerencsére az eső már nem esett és néha a nap is kisütött (sőt, késő délután egészen komoly ereje volt), így a Stanley Parkban hatalmas sétát tettünk (amúgy ennek része az Aquarium is). Nagyon-nagyon szép, hatalmas erdőről van szó tulajdonképpen, valami félszigetféleség igazából. Muris, mert ahogy autóval körbe lehet menni a szélén az egész félszigeten, csak egyirányú a forgalom. Így tehát amikor bebuktuk az Aquarium parkolóját (mivel véletlenül továbbhajtottunk), inkább megálltunk később, mint hogy az egész szigeten végig kelljen nyargalni és úgy vissza :) So kis plusz séta is befigyelt már az elején! Aztán kocsiban pelenkázás, meg séta át az erdőn az Aquarium-hoz... vicces volt! Főleg az itteni kollégáktól korábban hallott "és van az úgy, hogy a medvék néha megjelennek a városban..." kezdetű történetek után...
Mi is volt még a Stanley Parkban?
Ballagó diákok fotózkodtak a felhőkarcolókkal a tengerparton...limóval érkeztek vagy 15-en diákok és a lányok 90%-a ázsiai származású! Csudacsini estélyiben pompáztak!


Mi is fotózkodtunk a felhőkarcolókkal! (hirtelen 66-ot számoltam, amennyit kapásból láttam ott a parton és picit bejjebb...)

Mi meg a házikók...

Pici baba király helyen!
Totemoszlopok...

Bedugtuk az ujjunkat a Csendes-óceánba!


Apa nyakában :)

Vacsorára nagyon klassz helyre mentünk, a Green Basil nevű thai étterembe. (Mivel a tervezett hely tömve volt...) Állati finom volt a kaja, de rengeteg (hoztunk is haza, azt ettük meg vasárnap estefelé)! Meg a helyi pincér fickó annyira hangosan tologatta a székeket, asztalokat mikor egy társaság elment meg pakolászta a tányérokat, hogy bori csomószor felriadt... :( Én meg hiába néztem csúnyán, nem vette a lapot :)


Éjszaka Bori baba nagyon jól aludt, már 7 felé kidőlt az étterembe menet, 10-kor felriadt, evett és aztán 5-ig szunyált...Juhú!

5. nap (május 26., vasárnap)

Na, ma is borult idő volt, még jobban, mint tegnap, de mivel ez itt sztenderd, már automatikusan kinti programot terveztünk....Granville Island-re mentünk! Nem tudtam, mi az és elképzelni sem nagyon ment a leírás alapján, de annyira jó választás volt!!!

A vízen úszó házak
A tengeri falu házainak postaládái

Érdekes színű orgona, ilyen nincs otthon!

"Kicsi hajó"

Piaci csendélet
Egy ajándékboltban láttam :)
A csapat egy része


Később ellátogattunk a Queen Elizabeth Parkba, nagyon szép ez is!
Itt kb valami oltári puccos étterem mosdójában pelenkáztam Borit meg melegíttettem a hamiját - ahol Clinton és Jelcin is ebédeltek egyszer a 90-es években!

Kiccaládunk

Bori és az óriás rebarbara
Este kávézni voltunk Joshua-val, aki elvileg a másod-unokatesóm! Mondanom sem kell, hogy még sosem találkoztam vele, de Peti kész volt tőle, hogy a világ másik felére jövünk és pont ebben a városban is van egy rokonom :) Különben jó fejnek tűnt, még a héten egyszer összefutunk, mert most csak egy órát beszélgettünk, Borimanónak aludni kellett. Milyen kár, hogy nem hoztam képeket, Magyarországon a családra kíváncsi lett volna! (Persze manapság ki hurcolászik magával papírképet...Pen drive-on meg aligha tartom magamnál a családi fotóalbumot, így csak az okostelefonon levő néhány fotóval tudtam szolgálni...)


Puszi,
Barbi

Ja, és végezetül egy édes fotó Boriról csak úgy :) - pancsikolás a mosdóban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése