2013. május 9., csütörtök

Sziasztok!

Gyors bejelentkezés - mint mostanában mindig... :)

Tegnapelőtt megvolt az első nagyon sírós ujjbecsípése Bori babának a szekrényajtóba - kívülről, erre nem is annyira számítottunk! Piros lett picit neki meg volt nagy sírás-rívás! Megpuszilgattam és hát az élet ment tovább :) De asszem, ezekre fel kell készülni lélekben! Főleg mióta a kedvenc mutatványát már nem csak korlátozott helyen és adott felszólításra gyakorolja...nevezetesen a "Dől a baba" mutatványról van szó. Peti találta ki vele, a nagy ágyon ülésből jobbra, balra, hátra döntögette Borit, "dől a baba" felkiáltással, aztán már magától is dőlt a kicsi és rettentően élvezte :) Igen ám, csak mostanában felszólítás nélkül is, akár a szőnyegen is csinálja, ami azért jóval keményebb, a kőről nem is beszélve - mondjuk ott még csak egyszer próbálkozott és elkaptam - elég gyors reakcióval (anyukasággal jön? :)). Azt hiszem, a szőnyegen kellene hagynom picit koppanni, hogy leszokjon róla és a kövön be ne próbálkozzon!

Könyvélmény: Kb 1 nap alatt kiolvastam - jó, rövid volt és eléggé ifjúsági regény - a Billy Elliot c. könyvet. A film alapján készült, amit mindig meg akartam nézni, kellemes családi mozinak tűnik. Nagyon helyes volt a könyv is! És ahogy visszavittem a könyvtárba, épp mázlim volt és bent volt már a Nem harap a spenót c. gyermekpszichológiai könyv, amit nagynéném Anita ajánlott. Tök érdekesnek tűnt, már egyszer könyvesboltban is néztem! A franciák gyereknevelési szokásairól szól - kb. Mivel a francia nőkről 3 remek könyvet is olvastam már (1 írónőtől), tuti ez is érdekes és elgondolkodtató lesz amellett, hogy élvezetes a stílusa!
Ja, és tegnap elolvastam a 10 hónapos babáról szóló részeket az egyik babafejlődési könyvemben (ami nem tűnt túl izginek elsőre, de aztán kisült, hogy tök jól használható). Bori már tudja a mozgást amit a 10 hónaposokra írnak (mindent 9 hónapos kora előtt csinált), de azért ő is elolvasta - különösen 2 lapnak a sara érdekelte :) le is szedte...

És végezetül pár fotót is mellékelek a kisasszonyról!

Puszi,
Barbi


Új babakocsiban nyáriasan öltözve

Tegnapelőtt ebéd közben kidőlt :)

Gardróbrendezés

Számítógépező babácska

Mai alvás délelőtt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése