2013. május 28., kedd

7. nap (május 28., kedd)

Halihóhányó!

Élünk és virulunk!
Amúgy ma nem sok minden történt velünk, mert szakadt az eső, szitává áztunk volna ha kimegyünk, így hát a kinti ismerős magyar családnál töltöttük a napot. Magdival már találkoztam, írtam is, meg a 2 gyerekkel, a Deer Lake-en voltunk, ahol a sok rododendront láttuk. Most délutrán még a férje, Attila is befutott munka után, kicsit dumáltunk, aztán eljöttünk Borival késő délután.

Attila és Dani baba

Nagyon kellemes volt, ebédeltünk is náluk, meg előre megbeszéltük, hogy viszek zöldségeket és megfőzhetem nála Borinak, hogy ne csak üveges kaját egyen szegény...Mondjuk ebédre éppenséggel megpróbáltam odaadni neki az új kreálmányt és nem nagyon értékelte...Pedig szerintem finom lett! Meglátjuk holnap...

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése