2014. január 21., kedd

Kanada - 10.nap

Hahó!

A mai bejegyzést rövidre zárom, majd holnap pótolom, mikor Peti céges vacsin van.
Fotókat lehet nézegetni! Petim feltöltötte őket a picasa-ra:
https://picasaweb.google.com/CapeKepei/Vancouver_2014?authuser=0&authkey=Gv1sRgCL2k44-nx-TOYQ&feat=directlink

Kedd - január 21. - 10.nap

Ízelítő:
- tali Boris-szal
- kutyus-farönk
 - fincsi ebéd, fincsi uzsi
- játszóterezés

Részletezés:
- Tali Boris-szal: Borcsával a parton sétáltunk, amikor láttunk egy manuszt a víz szélén, aki épp törölközött, láthatóan fürdött. Állati hideg lehetett a víz, tekintve, hogy a levegő sem több 5 foknál...Szóval ő ilyen hideg vízbe be, szaunába ki bulit nyomott, haláli! Amúgy Borisnak hívják, Moszkvából jött, de már itt állampolgár és csomó dolgot mesélt, hogy mit kéne megnéznünk még Borival a városban. És persze totál odavolt, mikor kisült, hogy Borit is majdnem úgy hívják, mint őt :)
- Kutyus-farönk: fotóknál
- Fincsi ebéd és uzsi: almás székelyhúst főztem ebédre, remélem, Petinek is fog ízleni! Uzsira meg császármorzsát sütöttem Borikának és ki is tudta mondani :) Mikor Peti hazajött és mondtam, hogy Na, mit ettél uzsira? Azt válaszolta, hogy "Morzsát!"
- Délután megint elmentünk a játszótérre, Bori a hintázást és a csúszdázást is rettentően imádja mostanában! Legalább a nagyszülőknek lesz mivel lefoglalni ha jön a tavasz!!

Puszi,
Barbi

ui: Éééés...BOLDOG 1.5 ÉVES SZÜLINAPOT BORINAK!!!

2 megjegyzés:

  1. Dorcsi: nekem nem műkszik a link a fotóalbumra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dorcsi, nekem jó! Ha másnak sem megy, írjatok!

      Törlés