2014. január 14., kedd

Kanada - 2. nap

Hahó!

Na, most légy okos, Barbi! A Kanada - 2. nap alatt elvileg a január 13. kellene hogy legyen, merthogy nekünk a hétfő a 2. nap, de ez Magyarországon egészen máshogy jelenik meg....üsse kő, írom ahogy igaz, aztán a logika kifacsarodásával meg nem törődünk, jó? :)

Épp a hotelben az ágyikóban fekszem, Borikám alszik, mivelhogy bár otthon este 9-et mutat a bimm-bamm :), itt csak dél múlt.
tehát....

Hétfő - január 13. - 2. nap
Ma reggel Borikám még mindig nem követte a "Keljünk 8 körül!" szabályt, úgyhogy 5-kor már kukorékolt, de haladunk!
Viszont így reggel 10-re már elmondhattam, hogy letusoltam, reggeliztünk, játszottunk, kiolvastam a könyvem (Joanne Fluke újabb gasztrokrimije, a Csokis tündértorta és gyilkosság - a címadó receptet tuti kipróbálom!), bevásároltunk a Walmart-ban (amiről eddig csak könyvekben olvastam meg filmeken láttam), megtanultam automata sebváltós kocsit vezetni, kicseréltem egy nagyon kakis pelust és elindultunk ebédelni (időeltolódás....Bori már 10 körül ebédelt volna a 7 órás reggeli után...). Szóval nem telt unalmasan a hajnalunk és reggelünk :)
Ja, amúgy a bevásárlás külföldön 3 hetes ott-tartózkodásra érdekes fázisa van:
1, alap élelmiszerek vásárlása túlélésre - kifli, sonka, vaj, gyümölcs
2, nagybevásárlás - minden ami a főzéshez kell
3, kiegészítés - amit az előzőből kifelejtettél
4, feltöltés - pár naponta kenyér meg ami elfogyott vagy eszedbe jut

Séta ebéd előtt arra várva, hogy kinyisson 11-kor az étterem
Így az USA.hoz közel minden hatalmas :)


Ebédeltünk a Swiss Chalet-ban - még Nénje mutatta meg nekünk ezt az étteremláncot mikor Torontóban voltunk tavaly júniusban. Fincsi volt, habár azért ez is eléggé gyorskaja. De grill csirke, sült krumpli, barna zsemle meg zöldségköret (Borinak rendelve, mami által elfogyasztva) - nem rossz! Viszont holnaptól az új hotelben már elkezdek főzni, mert nem hagyhatom, hogy Bori 2 kilóval nehezebben menjen haza a sok sült krumplitól! Én meg végképp nem :)  Úgyhogy most ki kell gondolni, hogy milyen ebédek legyenek, Peti is vihet belőlük az irodába és serpenyőben/fazékban elkészíthető desszerteket is ki kell találnom, mert sütő az nincs. Eddig a palacsinta, császármorzsa, tejbegríz, tejberizs, köleskása jutott eszembe. Fánkfélék is lehetnének, de az nagyon nem diétás + nem is szeretek sok olajban sütni...Meglássuk! Leguglizom :)

Borka nem túl sokat aludt, csak 3/4 órát, úgyhogy mivel a szoba nem tudott lefoglalni minket, elmentünk kószálni a környéken - nem túl felemelő. Iparnegyedre hasonlít. Ezek után Vörösváron milyen jó lesz, itt nincs hol megpihenjen a szem - fű sehol :( Na jó, némi, de kevés :( Remélem, a belvárosból könnyebben parkhoz jutunk, meg 1 km-re van onnan a Granville Island is - majd mesélek róla, tavaly imádtam!

Indiai templom a messzi háttérben


Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése