2014. január 14., kedd

Kanada - 3. nap

Hahó!

No, eltelt egy újabb nap! Már 2 munkanapon túl vagyunk, úgyhogy csak 13 van hátra :)

Kedd - január 14. - 3. nap
Hát, Borinak még nem sikerült átállnia, úgyhogy megörvendeztetett minket egy kis föntléttel úgy 3 körül, de aztán nagy nehezen visszaaludt még fél7-ig. Azért a fél7 sem a régi önmaga még...Meglássuk, képes-e a fejlődésre, vagy ezen a kontinensen ennél tovább nem alszik :)

Reggel megint elvittük Petit a melóba (vezettem, úgyhogy vancouveriek meneküljetek az utakról! - amúgy nem is vagyok béna, pl. a GPS-nek sem engedtem meg, hogy balra kanyart diktljon egy olyan helyen, ahol tábla szerint az tilos volt... - ja, és Peti kollégái pont ma mesélték, hogy a GPS bevitte őket a forgalommal szembe!! király...)
Délelőtt Borival plázáztunk, ha már úgyis elköltözünk a környékről, gyorsan megnéztük - kocsitávra volt ugyan és kisebb, mint a tavalyi ami mellett laktunk (annál nem is nehéz kisebbnek lenni, 400 üzlethelyisége volt!), de azért gondoltuk, miért ne! El is voltunk úgy 1.5 órát, de Borinak csak az tetszett igazán, amikor ő sétálhatott vagy az ilyen mozgós pénzbedobós gyerekjátékokban üldögélt. Vajon anyuék befizettek minket az ilyesmire? Persze biztosan nem volt még ennyi, hiszen plázák sem akadtak minden utcasarkon, gondolom, főleg csak a Vidámparkban és efféle helyeken (búcsúban?) volt jelen.

Előke "Az én mamám dögösebb!" felirattal
Bori új kedvencei a pandik :)

Hot dog autó
Micimacival és Tigrissel



Hű, mennyi állat! - mindet megnéztük egyenként :)
 No, ebédre görögöknél vettünk hamit, rizst, krumplit, görögsalit, souvlakit. Elég gyengusz volt...mondjuk a görögök is annyira voltak görögök, mint én...Amúgy elég sok kínai lakos van valóban a városban, pl. tegnapelőtt vacsira majdnem kínaiaktól vettük a mexikói étteremben a kaját, csak nem fogadtak el bankkártyát, ezért kiestek a lehetőségeink közül, s végül átkényszerültünk a szomszédba az indiaiak által üzemeltetett hamburgerezőbe :)

Ma végül sikeresen átköltöztünk a Marriot-ba, hát, nagyságrendekkel klasszabb! Nézzétek meg a képeket!
Egy teát is főztem rögtön az első 10 percben - nálam ez jelenti az otthonosságot :)

Délután 4 felé járt már az idő, mire átköltöztünk a belvárosba, így Petim már nem ment vissza dolgozni, inkább lementünk sétálni az óceánpartra. Nagyon szép volt!
Viszont estefelé nem annyira nyerő ott csatangolni, mert ki van téve tábla is arról, hogy sakálveszély van!! Konkrétan jön a sakál és nemtommit csinál, de én olyat még csak az Oroszlánkirályban láttam, meg David Attenborough-nál :) Szóval ki van írva az is, hogy mit kell csinálni ha találkoztok, pl. hangosan és mély hangon kiáltani, nem mozdulni, hanem szemkontaktust tartani meg ilyenek...hú, de klassz lehet!

Hazaérvén finomat vacsiztunk és Petimnek is becsomagoltam a holnapi ebédjét most, hogy civilizáltabb környezetben vagyunk és nekiálltam főzőcskézni...
Borikám lefáradt kellőképpen, úgyhogy egy perc alatt kidőlt! Remélem, jól fog aludni az új helyen!

Puszi,
Barbi

ui: Azt mondtam, hogy Bori már vagy 1 hete mondatokat mond? Nem csak annyit, hogy apa elment meg ilyesmit, hanem múlt héten azt adta elő egy képen látható kajáért lebukó kacsát nézvén, hogy "Nem látom csőrét!" :) Ez volt az első hosszú mondata!

2 megjegyzés:

  1. Dorcsi: mondd csak ki, Barbi!!..predikatív szószerkezet :)

    VálaszTörlés
  2. Na jó, így akartam eredetileg :) Szóval már nem csak predikatív szószerkezeteket mond, hanem teljes mondatokat - időnként tárggyal, jelzővel, határozóval!

    VálaszTörlés