2014. január 15., szerda

Kanada - 4. nap

Helóka!

Szerda - január 15. - 4. nap
Nahát...nagyjából berendezkedtünk az új hotelben, de még nem sikerült mindent kipakolni, mert délelőtt végig kirándultunk Borival a városban (amúgy meg szekrény nincs túl sok, mondhatni szinte semmi...). Klassz helyen van ez a szálloda! Na jó, az egyik főút ami mellettünk megy és amin elindultunk, az elég durván amcsi filmes, egymást érik a pici boltok és főleg mindenféle gyorskajáldák (főleg kínai, japán, vietnámi, thai, malajziai...), de mivel nem tudom, hogy melyik jó, melyik nem és legtöbbször elég zsíros, inkább én fogok tényleg főzni (már el is kezdtem ma egy fincsi rizottóval) és majd ha hétvégén a srácokkal együtt megyünk, az biztosan nívósabb étterem lesz és akkor nem kell töprengeni, hogy Borka pocakjának is ok-e az étel (friss, nem túl zsíros, nem túl fűszeres)...
Reggel egyébként kisbabám megint fönn volt 3-kor, de viszonylag gyorsan visszaaludt és csak fél7-kor kelt, akkor meg már nem  altattam vissza, mert a kollégákkal reggeliztünk, akik ezt az aktust 7-kor kezdik és eltart majdnem negyed 9-ig!! Kihasználják a svédasztal kínálta lehetőségeket :) Mondjuk nem tudom, hogyan, mert én most sem vagyok oda a tojás, hamburgerhús, gabonapehely felhozatalért...Dehát ez országfüggő, mert a boltban a hentes srác akivel dumáltam (Dél-Amerikából való alapvetően) totál elcsodálkozott, mikor mondtam, hogy mi reggelire gyakran szendvicset eszünk, ami úgy néz ki, hogy kenyér+vaj+sonka+paradicsom. Csak nézett!

A bevásárlás után mentünk le az óceánpartra megint, csak másik irányból. Vagy 6 utcát jobbra, aztán 6 utcát balra...És már ott is voltunk! Megnéztük a vadludakat vagy mik voltak azok, a kacsákat, a sirályokat meg a varjakat. Egy csomó kutyus is megörvendeztette Borit meg mindenkire mosolygott aki szimpi volt, úgyhogy gyakran ránk is köszöntek az emberek. Kedvesek egyébként nagyon, Peti is pont tegnap mondta, hogy Borcsa nélkül is ezt tapasztalta. A parton irtó szép volt, az idő borús, de nem esik és állítólag holnaptól jön a napsütés...Meglássuk! Visszafelé a partról kicsit nagyon meredeken vitt az út, mint a filmeken San Francisco-ban...Úgy 3000 kalóriát biztos elégettem :)

Borinkó meg nem akart elaludni ebéd után, mert a séta közben hazáig szundizott egy 20 percet...Viszont 3-kor sikerült elaltatnom és 6 után már úgy ébresztgettem! Hát nem átaludta a napsütéses délutánt?!
Segond, legalább addig kikapcsolódtam és megnéztem egy filmet, amit már rég szerettem volna, a Szabadság, szerelem c. magyar filmet. Nagyon tetszett! És elég megindító volt sok helyen, másutt meg elgondolkodtató, párszor izgi, néha romantikus...szóval megérte!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése