2014. január 28., kedd

Kanada - 17.nap

Haligali!

Kedd - január 28. - 17.nap
Ma már nem volt annyira rémes a klíma odakint, de amikor elindultunk, azért kissé...tudjátok: Vancouver, szitáló eső..de a frizurának a sapka alatt már olymindegy :)
Úgyhogy végülis császkáltunk egy sort Borcsával, ebédeltünk sült csirkét sütőtökkel és spárgával  szép volt és finom!
De mi lesz délután? Ki tudja...

Cuki baba
Végül délután sem esett szerencsére, úgyhogy a Robson Street-en császkáltunk. Bár nemigen vásároltunk, azért pár helyre benéztünk, pl. Pista bácsi által említett Joe Fostes Restaurant-ba is csak bekukkantottunk, elég puccos tengeri herkentyűs étterem, finoman terjengő illatokkal :) és egy muffinboltba is, ahol semmit nem vettünk (úgy néztem, minden tejes-tejszínes...) De mesésen mutattak a színes, feldíszített sütikék és ott is csodás illat fogadott :) Bírom, hogy Canadában kb bemehetsz a boltba meg az étterembe és dumálhatsz az ottaniakkal, szívesen váltanak veled pár mondatot akkor is, ha nem vásárolsz!

Ja, könyvélménnyel és filmélménnyel le vagyok maradva...
Könyv: Elizabeth Adler: A Riviéra titka - elég jó volt, csak kicsit túl hosszú  (nem vontatott, mert folyton akadt történés, de valahogy mégis soknak találtam). És ezzel ki is végeztem a kihozott könyveimet, mert a Müller Péter egyik útravaló könyve nemigen nyerte el a tetszésemet, a többi regényt meg már kiolvastam. Mi lesz most? Segond, vettem egy angol könyvet már és a mosodából is kölcsönkértem egyet :)
Film: Denzel Washingtonnal láttuk tegnap a Kényszerleszállást (Flight). Klassz volt, mindkettőnknek nagyon tetszett!

Bori-hírek:
1, A sok különféle mondóka és mondókadarabka mellett ma mondta először végig az "Ez elment vadászni.." kezdetű rigmust!
2, Mikor fotózzuk és azt mondjuk, hogy "csííííz", elkezd vigyorogni :) Szóval kattintgatásra fel!

Csíííííz!

Este is megy a mosoly!

Munkamegosztás: mama puszil, apa fotóz


Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése