2014. január 29., szerda

Kanada - 18.nap

Helóka!

Szerda - január 29. - 18.nap

Először is, boldog 145. hónapfordulót nekünk :) Micsoda kerek szám!
Egyébként ebből a jeles napból viszonylag keveset töltöttünk együtt, mert a melóból már csak 2 nap van hátra és a srácok dolgoznak, mint a güzü...
Mi Borkával meg reggel elvittük Petit a melóba (na jó, odafelé ő vezetett), aztán meg Magdit és Danit látogattuk meg otthonukban. Kisült, hogy Magdi pár barátnőjét is meghívta babástul, mert szerettek volna megismerni minket, így 5 felnőtt és 5 gyerek mulattuk az időt ebédig.

Bababuli


Az kicsit elhúzódott, így Borinkám negyed 3-kor aludt csak el az autóban (míg én halált megvető bátorsággal próbáltam leküzdeni az automata sebváltós járgány és az idegen város okozta aggodalmaimat a rutinommal, az eszemmel és a GPS-emmel :)
Hazaérvén persze a kistücsök felébredt, de a babakocsival szépen felgurítottam, levetkőztettem és lefektettem, így szunyált még 5-ig :) No, utána egy kis (sok!) hami után - nem tudjátok elhinni, hogy a virslire hogy felcsillant a szeme és mennyire lelkesen mondta, hogy "virsliiii!"...épp mint a paradicsomra szokta!
Utána már úgy döntöttem, hogy sötét ide vagy oda, ma még nem voltunk kint (Magdival nem mentünk semerre, mert komolyan esett az eső...de ajánlom, hogy holnapra kitisztuljon!), így csak "lábadon!" mentünk, a hotel előtt föl-alá. Vagyis egész pontosan, né má...kiskapu...ki-be, ki-be...né má mintás járda...ide-oda, ide-oda...szóval elvoltunk egy jó háromnegyed órát ezekkel!
Este sárgaborsófőzeléket készítettem, még mindig itt ülünk az "illatában" :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése