2014. január 16., csütörtök

Kanada - 5.nap

Csütörtök - január 16. - 5. nap

Haligali!

Bocsi, de ma este kidőlök...
Holnap mindent elmesélek, most csak annyi, hogy jól vagyunk mindnyájan!
Ízelítőül címszavakban:
- Séta 1
- Ebéd
- Séta 2
- Séta 3
Szórakoztatónak tűnik, nemdebár? :) Pedig nagyon szép napunk volt!

Hosszabban...

A mai napunkban igazából nem volt semmi rendkívüli vagy szokatlan, mégis szép volt!
Reggeli után (hotelban: rántotta, bacon, pirítós, palacsinta, muffin, joghurt, gyümölcs – na jó, ezt hárman ettük :)) Borival sétálni indultunk, mert csodásan sütött a nap! Viszont ahogy kiléptünk az épületből, az is kiderült, hogy elég hűvösre fordult az idő, úgyhogy szaporáztuk a lépteinket míg ki nem értünk a napra. Első sétánk a kikötőbe vezetett és egy ideig babakocsival, aztán gyalogszerrel tettük meg a napi km-adagunkat a sétányon. Mostanában így megy ez, de sajna nem jó, változtatnom kell valamit, mert Bori úgy kimerül, hogy mikor visszarakom a babakocsiba, 10 perc alatt beszunyál és akkor meg ebéd után nincs alvás :(

Meseház előtt
Hami után – mézes-mustáros csirkét csináltam krumplipürével (az ég áldja a volt szomszéd Csillát érte, tőle van a recept és nagy kedvenc lett nálunk) – megint sétára indultunk miután rendbeszedtem a szobát, mert kár lett volna kihagyni ezt a csodás napsütést. Gondoltam, elmegyünk a játszótérre, amit a kikötőbe menet láttam, Bori kifárad, alszik, én meg megnézhetem a Bazi rossz Valentin-nap c. film végét a youtube-on. Ez nem jött be... Viszont a csúszdát irtóra élvezte, úgy 30x mászott fel és csúszott le a kezemet fogva, rém édi volt!
Csúúúússssz!

Még mindig imádom a hintát!
Este sétáltunk Petivel kicsit, Bori persze belealudt. Én is irtó fáradt voltam...Úgyhogy csoportosan kidőltünk, 3-ig (Bori felsírt) és fél6-ig (hívás Magyarországról) :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése