2014. január 13., hétfő

Kanada - 1.nap

Helóhaló!

Beszámolok a tegnapról, jó? Meg az utazásról is majd ha jut rá időm...

Január 11. szombat - Utazás

Na, ide bemásolhatnám a tavaly májusi utazós napot, amire ugyan nem annyira emlékszem ,de tuti, hogy a hajnali 3 órás kelés akkor is kiborított...6-kor már indult a repülő, szóval kész gáz! De Borim egész jól bírta amikor negyed 4-kor felkeltettük! Még a hálózsákját sem felejtettük otthon! Na jó, azt is hozzá kell tenni, hogy előző este 99%-osan mindent összecsomagoltunk, vagyis ami csak lehetett.
Repülőút: 2 volt, nem úgy mint tavaly (3), Frankfurtba (hatalmas reptér) és onnan Vancouverbe. Autóbérlés megint olyan soká tartott, hogy kezdett elfogyni a türelmem így 21-22 óra fentlét után. Egy Toyota nemtommit béreltünk, de ennek is hiába volt egy hodály a csomagtartója, a 3 nagy bőrönd meg 1 kicsi meg a babakocsi sehogy se akart beférni - sőt, csak 2 nagyot és a babakocsit nyelte el...Tértágító bűbáj kellett volna neki! :)
Ja, a babkocsi 2 darabban érkezett meg, mert egy kis szelet levált róla....Ez akkor derült ki, mikor Petim bekötötte Borit és kicsikét félredőlt. Na mondom vagy túl álmos vagyok vagy édesem, a gyerek a kocsiban féloldalas... Nem voltam jókedvemben, de Peti ragaszkodott hozzá, hogy megörökítsük és hát végülis megtaláltuk...

Édesem! Ennek a keréknek a másik végén nem kéne legyen egy babakocsi?
Január 12. vasárnap - 1. nap

Bori babám éjfélkor felkelt, marhára örültünk neki :) Megpróbáltam visszaringatni, de nem sikerült, úgyhogy végül odavettem magunk közé - ilyet babaként sosem csináltunk vele és most sem fogjuk rászoktatni, de ez kivételes eset...És be is jött, mert 3-ig még aludt, úgyhogy máris nyertünk nemtomhány órát az átállásból...
3-tól meg játszottunk vele, mit tehettünk volna :)
Reggel 7-kor meg lementünk a szobában hirdetett country étterembe, ami a sarkon van, reggelizni. Mivel meleg reggelit ettünk - bacon, tükörtojás, virsli, angol muffinon buggyantott tojás hollandi mártással, palacsinta, gyümisali....huhh... - gondoltuk, Borinak ez jó lesz ebédre és  majd utána elalszik. Hát nem!

A terülj asztalkával

Úgyhogy csak a kocsiban szunyált be, mikor Gyuriék (Peti kollégája) eljöttek értünk kocsival, hogy elvigyenek az ő hotelüket megnézni a belvárosban (100* jobb, oda is költözünk kedd reggel) és bandázni.

Borka rajzol a szobában
Csodás hotelünk

Kb 1 órába telt mire eldöntöttük, hogy hova menjünk, mit csináljunk...Végülis - szakadó eső lévén a Biodiverzitás Múzeum nyert. Olyasmi, mint a Természerttudományi Múzeum, csak arra van kihegyezve, hogy milyen sokféle állat él a földön. Borit kevésbé kötötte le, úgyhogy én főleg utána rohangásztam. Bár annyira nem bántam, mert engem sem izgat az ilyesmi annyira. Azért Bori ari volt, bújócskázott a sorok közt a kollégákkal meg pl. ahol ilyen földbe süllyesztett lyukban voltak a cuccok kirakva, üveglappal a tetején, amire rá lehet lépni, na ó, azon Bori egyltalán nem akart átgyalogolni :) Vicces volt!

Bori és a kék bálna csontváza

Mikor meg 5 felé végre onnan elszabadultunk, csak egy hamburgeresig jutottunk, közepes volt, Borikám az 5. falat után bealudt, és mikor hazaértünk, rögtön le is raktuk.

Ha lesz képünk, teszek fel becsszó!

Puszi,
Barbi

ui: Tényleg költözünk kedd reggel a Marriot-ba, úgyhogy majd ott hívjatok ha meglesz a szám!